حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب الوقوع است

رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داده است که به زودی حمله زمینی به لبنان را آغاز خواهد کرد، حمله ای که محدودتر از جنگ قبلی دو طرف در سال 2006 خواهد بود.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه روز دوشنبه به یک روزنامه آمریکایی گفت: رژیم صهیونیستی به واشنگتن اطلاع داده است که می خواهد عملیات زمینی آتی را در لبنان انجام دهد، عملیاتی که محدودتر از جنگ گذشته بین لبنان و رژیم اشغالگر است. سال 2006.

این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به واشنگتن پست گفت که عملیات برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی محدودتر از آخرین جنگ این رژیم علیه حزب الله در سال 2006 خواهد بود و بر روی «پاکسازی زیرساخت های حزب الله متمرکز خواهد شد». سرزمین های اشغالی

واشنگتن پست نیز با استناد به اظهارات یک منبع صهیونیست گزارش داد که نیروهای صهیونیست امروز (دوشنبه) حملات محدودی را به خاک لبنان انجام دادند.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته حملات هوایی سنگینی را به خاک لبنان انجام داد که منجر به شهادت دست کم 900 نفر از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شد. این حملات همچنین 2700 زخمی برجای گذاشت.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از منابع آگاه مدعی شد که تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان می تواند زودتر از حد انتظار انجام شود.

در همین حال شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره وضعیت جنگ با رژیم صهیونیستی گفت: می دانیم که نبرد طولانی خواهد شد و آماده مقابله با هر حادثه ای هستیم و پیروز میدان خواهیم بود. از آن نبرد بیرون بیایند. تلفات زیاد است، اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نمی رسد و ما از این نبرد پیروز بیرون می آییم.

این مقام ارشد حزب الله همچنین گفت: اسرائیل نمی تواند به قدرت نظامی ما آسیب برساند و اگر اسرائیلی ها تصمیم به تهاجم زمینی بگیرند، با هر احتمالی مواجه هستیم و نیروهای مقاومت برای درگیری زمینی آماده هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما