اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

اشکودا سوپرب یک سدان اروپایی است که توسط پارس ساتر هوشمند در ایران عرضه می شود. در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های این خودرو می پردازیم.

اشکودا یکی یکی از خودروسازان معروف اروپایی و در حال حاضر یکی این یکی از شرکت های تابعه فولکس واگن است. اشکودا باشکوه یکی یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است و در بازار بسیاری از کشورها به فروش خوبی دست یافته است. چهار نسل از این خودرو تاکنون در بازارهای جهانی عرضه شده است که اولین نسل آن در سال 2001 در قالب یک سدان سایز متوسط ​​در کلاس و سگمنت D عرضه شد.

اشکودا سوپرب چه ویژگی هایی دارد؟ + فیلم معرفی
اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

شرکت پارس ساتر هوشمند در دور جدید واردات خودرو این سدان جذاب را انتخاب کرد اما به دلیل محدودیت ارزی و تعرفه واردات خودرو نسل سوم را در بازار ایران عرضه می کند. با این حال، این ماشین در حال حاضر یکی یکی از با ارزش ترین سدان های وارداتی است. در ادامه می خواهیم نگاهی به مشخصات و امکانات این خودرو بیاندازیم و با اشکودا سوپرب بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی اشکودا سوپرب

اشکودا باشکوه زیر کاپوت یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت قرار دارد. این موتور می تواند حداکثر قدرت 148 را داشته باشد اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر نهایی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند.

اشکودا سوپرب چه ویژگی هایی دارد؟ + فیلم معرفی
اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

سیستم تعلیق مورد استفاده در محور جلو از نوع Skoda Superb مک فرسون و در محور عقب آن مرد. چند پیوندی سواری قابل قبولی را برای مسافران فراهم می کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 5.9 لیتر در 100 کیلومتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو رقم قابل قبولی به نظر می رسد.

طراحی کلی اشکودا سوپرب

اگرچه اشکودا سوپرب طراحی چندان مدرنی ندارد و در واقع طراحی آن مربوط به چندین سال پیش است، اما طراحی آن همچنان جذاب و بدیع است و ریشه محصولات فولکس واگن نیز در این محصول دیده می شود. این سبک اصیل اروپایی از قدیم الایام در بازار ایران بسیار محبوب بوده است و به خصوص استایل کشیده این محصول اشکودا کاملا با سلیقه بسیاری از مشتریان خوش ذوق ایرانی مطابقت دارد.

اشکودا سوپرب چه ویژگی هایی دارد؟ + فیلم معرفی
اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

در داخل کابین این خودرو می توانید سبک طراحی هماهنگ و منطقی را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد حس لوکس بودن را منتقل کنید. از سوی دیگر، اگرچه طراحی آن کمی قدیمی به نظر می رسد، اما به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، طراحی کابین این خودرو محیطی دلپذیر و راحت را برای سرنشینان اشکودا سوپرب فراهم می کند.

اشکودا سوپرب چه ویژگی هایی دارد؟ + فیلم معرفی
اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

امکانات ایمنی و سلامتی Skoda Superb

اگرچه اشکودا سوپرب که توسط پارس ساتر اسمارت در بازار ایران عرضه می شود، نسل جدید این خودرو نیست، اما همچنان می توان شاهد ویژگی های بسیار خوبی در این خودرو بود. امکاناتی مانند؛ شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار خواندن بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، سقف نیمه پانوراما برقی، صندلی راننده برقی با حافظه، صندلی‌های جلو با گرمکن، پارک خودکار، روکش داخلی چرم مصنوعی، نور سنسور، سنسور باران، فرمان برقی، آمپلی فایر دیجیتال جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، درب عقب برقی، قلاب برقی، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، فناوری نور LED، صفحه نمایش لمسی پارک خودرو، تنظیم حالت رانندگی و غیره اینها تنها بخشی از ویژگی های این سدان جذاب اروپایی است.

ویدئوی معرفی اسکودا باشکوه

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما