لاریجانی گفت: اینکه می‌گویند سید را زدیم، فردا انصارالله را و بعد عراق و سوریه و ایران؛ دروغ‎پردازی و خیال‌پردازی است. رژیم صهیونیستی در گل مانده است. این دروغ پردازی‌ها برای تضعیف روحیه است.

محمدجواد لاریجانی گفت: صهونیست‌ها می‌دانند زور ما فراتر از این حرف‌هاست که بترسیم و پاسخ ندهیم؛ آنها مزه کار ما را چشیدند.

 

به گزارش تسنیم، محمد جواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیان در واکنش به ترور‌های اخیر در لبنان توسط رژیم صهیونستی گفت: بنا نبود مقاومت روی فرش قرمز راه برود؛ مسیر جهاد فرش قرمز ندارد. برای صهیونیست‌ها اصلا قابل تحمل نیست کسی در منطقه وجود داشته باشد که از آنها نترسد. مقاومت چالش دارد، چند تا می‌زنیم چند تا می‌خوریم. به غلط القا می‌کنند که روحیه مقاومت تضعیف شده است.

 

وی افزود: به دروغ می‌گویند ایران پشت مقاومت را خالی کرده است. مقاومت می‌داند ایران پشت آنهاست. سیاست ایران در دفاع و حمایت از مقاومت سیاست محکم است. ما در حمایت از مقاومت نگران این نیستیم که بگویند ما موشک دادیم.

 

لاریجانی تاکید کرد: اینکه می‌گویند سید را زدیم، فردا انصارالله را و بعد عراق و سوریه و ایران؛ دروغ‎پردازی و خیال‌پردازی است. رژیم صهیونیستی در گل مانده است. این دروغ پردازی‌ها برای تضعیف روحیه است.

 

وی خاطرنشان کرد: صهونیست‌ها می‌دانند زور ما فراتر از این حرف‌هاست که بترسیم و پاسخ ندهیم؛ آنها مزه کار ما را چشیدند. ما احساس کردیم اگر صبر ما برای انتقام منجر به آرامش در غزه شود می‌ارزد. غربی‌ها می‌دانند که ما از آنها نمی‌ترسیم و برای آنها مسجل است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما