جواد فرحانی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی درباره سریال جدید خود به کارگردانی مهران مدیری که برای فیلم نت ساخته شده است، گفت: این سریال چقدر سه گانه «هیولا» و «دراکولا» را تکمیل می کند. . سریال کاری مستقلی است اما از نظر فضاسازی شاید به سریال «هیولا» نزدیکتر باشد. به خصوص که من هم آن سریال را دوست داشتم.

سریال پدر قهوه کی پخش میشه؟

به گزارش روزیاتو، این سریال در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و هنوز اطلاعاتی از زمان دقیق پخش آن در دسترس نیست.

خلاصه داستان سریال پدر قهوه

Father of Coffee داستان جالب و طنز خانواده ای را به تصویر می کشد که در تجارت قهوه به موفقیت های چشمگیری دست می یابند و در ایران به «پدر قهوه» معروف هستند.

بازیگران سریال

مدیری در این سریال نقش اصلی را بازی می کند و نقش رئیس مافیای قهوه را بر عهده خواهد داشت. ژاله صامتی و سام درخشانی دیگر بازیگران اصلی این اثر کمدی هستند. با توجه به سابقه این بازیگران می توان انتظار داشت که این سریال با تلفیقی جذاب از طنز و درام مواجه شود و نظر مخاطب را به خود جلب کند.

سام درخشانی در برنامه سی و پنج میلی متری که توسط فریدون جیرانی از فیلم نت پخش می شود، از همکاری خود با مهران مدیری در سریال جدید «قهوه پدر» محصول فیلم نت گفت. وی با بیان اینکه طبق فیلمنامه این اثر، سریال مادری جزو آثار درخشان فیلم نت خواهد بود.

در این سریال کمدی، مهران مدیری علاوه بر ایفای نقش اصلی، به عنوان یکی تهیه کنندگان نیز حضور دارند. انتخاب سوژه مافیای قهوه برای سریال طنز بدعت جدیدی در کارهای کارگردانی است. این موضوع جالب و متفاوت در کنار بازیگران با استعداد و تیم تولید حرفه ای می تواند «پدر قهوه» را به یکی به یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی تبدیل شوید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما