به گزارش مانیبان به نقل از همشهری آنلاین، بازی همستر در ماه های اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران به خصوص ایرانی ها به دست آورده است. این پروژه به وعده خود عمل کرد و در نهایت توکن با نماد HMSTR بر اساس سطح فعالیت کاربران به کیف پول ارز دیجیتال آن واریز شد.

قیمت هر واحد HMSTR از حدود 0.01 دلار شروع شد. اما اکنون ارزش این توکن بسیار کمتر شده است. قیمت همستر برخلاف انتظار کاربران، بسیار کمتر بود و باید دید پروژه مذکور در آینده به چه سمتی خواهد رفت.

اندازه بازار همستر جنگ به 425 میلیون دلار افزایش یافته بود. اما اکنون با فروکش شدن تب اولیه، افت قابل توجهی را تجربه کرده و به حدود 350 میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده های Tradingview، بالاترین قیمت یعنی 0.014 دلار در اولین روز معاملات این پروژه به ثبت رسید که البته تنها چند دقیقه در این منطقه به طول انجامید و حدود 7 ساعت پس از ثبت حداکثر قیمت آن، کاهش یافت. بیش از 50 درصد و به حدود 0.006 دلار رسید.

همانطور که در تصویر است همستر کمبت را می توانید در بازه زمانی یک ساعته ببینید، قیمت این توکن همچنان در حال کاهش است و در کانال نزولی حرکت می کند. در زمان نگارش این مقاله، هر واحد از توکن HMSTR با قیمت 0.0056 دلار، 60 درصد کمتر از قیمت رکورد معامله می شود.

یکی یکی از دلایل کاهش شدید قیمت ها. همستر Combat حجم فروش توکنی است که کاربران از طریق airdrop این پروژه دریافت کردند.

همانطور که Coindcx اشاره می کند، در حال حاضر همستر Combat در محدوده نامعلومی معامله می شود و شور و شوق زیادی را تجربه می کند و با وجود دوره کوتاه اصلاح قیمت پس از عرضه اولیه در بورس، ممکن است در آینده دوباره به قیمت های بالاتر افزایش یابد.

تحلیلگران می گویند که اگر جامعه کاربر از آن حمایت کند همستر مبارزه و توسعه قسمت های جدید در فصل دوم این بازی تلگرامی، می توان انتظار آینده توکن HMSTR را داشت. با این حال، حرکت واقعی قیمت این ارز دیجیتال به شرایط بازار و موفقیت فعالیت‌های آتی آن بستگی دارد.

این مقاله حاوی توصیه های مالی نیست. ریسک از دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق تصمیم نهایی را بگیرد و مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما