وام 300 میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی با کارمزد دو تا چهار درصد و مدت بازپرداخت حداکثر پنج سال به مشمولان پرداخت می شود.

تسهیلات بانک ملی مهربانی، وام آنی است که تا سقف 300 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. این وام بانک ملی یک طرح امتیازی است. این بدان معناست که متقاضیان باید بتوانند بر اساس میانگین استفاده از حساب خود برای یک ماه تا 12 ماه تخفیف دریافت کنند.

مشتریان و متقاضیان وام بانک ملی می توانند در غیاب خود در هر یک از شعب بانک ملی و یا از طریق سامانه بام حساب باز کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

همه چیز درباره وام قرض الحسنه بانک ملی

همانطور که گفته شد حداکثر مبلغ وام بانک ملی مهربانی 300 میلیون تومان است. ضمناً در صورتی که مبلغ وام مورد نظر از 300 میلیون تومان بیشتر شود، تا سقف 300 میلیون تومان به صاحب حساب تعلق می گیرد و مابقی وام قابل انتقال به دیگران است.

بانک ملی برای این وام نرخ کارمزد دو تا چهار درصد در نظر گرفته است. مدت بازپرداخت این وام نیز بین 6 تا 60 ماه متغیر است.

طبق اعلام بانک ملی، برای دریافت این وام تنها ارائه ضامن کافی است و ارائه چک، سفته و گواهی کسر حقوق برای اخذ وام الزامی نیست.

همچنین اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب ریالی قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی و معرفی کارکنان خود، امتیاز جمع شده را به آنها واریز کنند. با کسب امتیاز لازم می توانند شرایط اخذ وام را فراهم کنند.

قسط 300 میلیون تومانی وام بانک ملی چقدر است؟

متقاضیان دریافت وام از بانک ملی به مبلغ 300 میلیون تومان با مدت متوسط ​​12 ماهه و بازپرداخت 60 ماهه باید در هر قسط مبلغ 5 میلیون و 454 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. مجموع اقساط این تسهیلات در زمان سررسید به 331 میلیون و 547 هزار تومان می رسد.

متقاضیان دریافت این وام می توانند مبالغ اقساط این وام را برای مبالغ مختلف وام، مدت بازپرداخت و میانگین دوره در صفحه وام مهربانی در سایت بانک ملی بررسی کنند.

300 میلیون وام از بانک مهر ایران با اقساط طولانی

اشخاص حقوقی دریافت کننده وام از بانک به مبلغ 300 میلیون تومان مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه.

ثبت نام فوری وام برای متقاضیان اینترنتی از این نقطه 300 میلیون وام از بانک مهر ایران با اقساط طولانی

اشخاص حقوقی که 300 میلیون تومان وام فوری از بانک دریافت می کنند مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه.

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن حساب متوسط ​​می تواند برای دریافت وام 300 میلیونی از پروژه مهریار اقدام کند. این وام یک وام خوب است که فقط کارمزد دریافت می کند.

اشخاص حقوقی دریافت کننده وام از بانک به مبلغ 300 میلیون تومان مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه. اشخاص حقوقی برای انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه ای در اختیار آنها قرار دهند تا پس از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه، کارمندان نسبت به دریافت وام اقدام کنند. ضمانت اصلی دریافت این وام ضامن رسمی می باشد. هزینه این تسهیلات 4 درصد است و متقاضیان تا 36 ماه پس از دریافت این امکان را دارند که این مبلغ را پرداخت کنند.

در صورتی که بانک کل مبلغ وام را با نرخ کارمزد تعیین شده و حداکثر مدت بازپرداخت به مشتری اعطا کند، مبلغ هر قسط برای وی 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 196 هزار تومان خواهد بود. جمع مبلغ وام و نرخ کارمزد 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است.

هدف از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر وام ایران

بانک مهر ایران فعالیت خود را با هدف گسترش معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت در جامعه آغاز کرد. این گروه از سال 1386 به مشتریان خود انواع خدمات بانکی را برای رسیدن به هدف خود ارائه می دهد.

حالا نیمکت مهر ایران دارای 504 شعبه فعال در سراسر کشور است که 314 شعبه آن متعلق به شهرستان هاست.

سقف تسهیلات در طرح مروارید پنج میلیارد ریال با سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کنند. بانک مرکزی و پس از انقضای حداقل 6. ماه با توجه به شرایط تعیین شده، یک …

وام های فوری معمولاً در عرض دو تا سه روز پرداخت می شوند و نرخ بهره و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری بگیرید یکی این یکی از معضلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری یکی از وام هایی است که برخی بانک ها می خواهند اعطا کنند. وام فوری می تواند وام ازدواج، وام مسکن، وام مسکن یا وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط آن در بانک های مختلف می تواند متفاوت باشد.

سقف تسهیلات در طرح مروارید پنج میلیارد ریال با سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کنند. بانک مرکزی و پس از گذراندن حداقل 6 سال با رعایت شرایط تعیین شده از معافیت بهره مند شوید.

این طرح در قالب قرارداد مرابحه است و جامعه هدف افتتاح حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف تسهیلات گیرنده کلیه اشخاص حقیقی خواهد بود.

به این ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) نیز می توانند در ازای امتیاز دریافتی نسبت به افتتاح حساب طرح ویژه و ثبت نام کارکنان خود در بانک اقدام کنند.

بازپرداخت کلیه تسهیلات مشمول طرح به صورت اقساطی با اقساط ماهانه مساوی و متوالی انجام می شود.

علاوه بر این، پس از گذشت حداقل 6 ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز دریافت تسهیلات زیربنای این دستورالعمل را به دیگران منتقل کند.

هیچ محدودیتی برای انتقال امتیاز توسط افراد به افراد مختلف و قبول امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر ماه، یک امتیاز به مشتری واریز می شود و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل موجودی روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح برای پاسخگویی به نیاز تمامی مشتریان طراحی شده است و متقاضیان می توانند برای دریافت این فرصت با شعب بانک ملی ایران تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما