به گزارش مانیبان؛ با راه اندازی توکن بازی تلگرام همستر کامبت در صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال امروز 5 شهریور (6) مهر) پس از چند ماه تولید و جمع آوری سکه و کلید، بازیکنان می توانند پس انداز خود را به پول تبدیل کنند. قیمت این توکن ها در ابتدای «فهرست شدن»شان در صرافی های ارزهای دیجیتال بین المللی حدود یک سنت (یک صدم دلار) بود که در اواخر روز به حدود 0.77 سنت رسید.

در صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایران، این توکن‌ها که قبل از راه‌اندازی حدود ۶۰۰۰ تومان معامله می‌شدند، با قیمتی کمتر از ۵۰۰ تومان خریداری می‌شوند.

هفته گذشته همستر کل دستاوردهای بازیکنان، از جمله تعداد کلید، سکه و نرخ تولید و استخراج، آنها را به توکن تبدیل کرد. از امروز، کاربران می توانند در برخی موارد، حتی با پرداخت هزینه، آنها را بررسی کنند.

با شروع احتمال فروش رسمی توکن های ارزهای دیجیتال مانند “Combat” و عجله صاحبان آنها برای فروش، معمولا قیمت آنها کاهش می یابد، البته در برخی موارد احتمال رشد قیمت آنها در بلندمدت وجود دارد.

نمادین همستر یکی یکی از ارزهای دیجیتال مبتنی بر تلگرام است و افراد می توانند با نصب ربات تلگرام و شرکت در یک بازی، ضربه زدن روی صفحه گوشی و فعال کردن کارت های بازی قبل از زمان “ایردراپ” یا Official، سکه های این ارز دیجیتال را دریافت کنند. لیست ارزهای دیجیتال در صرافی های آنلاین توسط خودشان جمع آوری می شود.

این بازی در ایران نیز مانند سایر کشورها کاربران زیادی دارد که با وجود لو رفتن به امید کسب درآمد، وقت خود را به این بازی اختصاص می دهند.

هفته گذشته، در تاریخی که طراحان بازی برای تبدیل پس انداز بازیکنان به توکن تعیین کردند، همستر این حساب تعداد قابل توجهی از کاربران را به دلیل “تقلب” مسدود کرده و پیام هشداری را به آنها نشان می دهد.

بسیاری از کسانی که از چند ماه پیش به امید ثروتمند شدن وارد این بازی شده بودند، اکنون از اتلاف وقت، فیلتر و تعویض اینترنت و حتی پول برق برای شارژ موبایل خود پشیمان هستند. البته برخی از افراد به کسب درآمد در اوقات فراغت خود بسنده می کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما