سینا مهراد که سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم «پول و پارتی» به همراه پدرش است، اخیرا در مصاحبه ای گفته که قرار بود خودش نقش اول این فیلم را بازی کند اما در نهایت این نقش به او رسید. برادر ساعد است. ساعد البته به دلیل مشغله کاری به سختی حاضر به بازی در این فیلم شد. سینا گفت برای جلب رضایت برادرش برای همسر و پسر ساعد واسطه شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، سینا مهراد که مدتی پیش در تئاتر حماسی موزیکال «نبرد رستم و سهراب» در نقش «سهراب» ایفای نقش کرد، این روزها به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم «پول و پول» در نقش پدرش روی صحنه می رود. مهمانی «به کارگردانی پدرش. سالن سینما دارد.

ساعد سهیلی در کنار پدرش سعید سر صحنه فیلم سینمایی «پول و پارتی». عکس: سمیرا بختیاری

سینا در گفت وگویی که اخیرا با فریدون جیرانی در برنامه 35 میلی متری داشت، درباره نحوه تشکیل و تهیه کنندگی «پول و پارتی» گفت: پیش از این در ساخت فیلم های قبلی پدرم شرکت کرده بودم، چون سه کار نویسندگی را انجام می دادم. کارگردانی و تهیه کنندگی همزمان برای او سخت بود و من با ورود به بخش تولید سعی کردم تا حدودی این فشار را کاهش دهم “طرح یکی نگارش فیلمنامه را به دو نفر از دوستان نویسنده‌ام سفارش دادم و تهیه کنندگی آن را هم انجام خواهم داد.»

سینا مهراد در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره ساخت این فیلم گفت
سینا مهراد در استودیو برنامه 35 میلی متر

سینا مهراد در ادامه گفتگوی خود با جیرانی مبنی بر اینکه قرار بود خودش نقش اول فیلم «پول و پارتی» را بازی کند که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد، گفت: برای بازی در سریال (بامد خمار) قرارداد بسته بودم. ، اما شرایط «این اتفاق افتاد که شروع فیلمبرداری این سریال با فیلمبرداری «پول و مهمانی» مصادف شد، بنابراین نتوانستم همزمان در هر دو پروژه حضور داشته باشم، بنابراین مجبور شدیم بازیگر دیگری را برای فیلم خود جایگزین کنیم.

سینا مهراد در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره ساخت این فیلم گفت
سینا به همراه برادرزاده و پدرش سر صحنه فیلمبرداری «Dinero y Fiesta». عکس: سیمیرا بختیاری

به گفته مهراد تنها فردی که توانست این نقش را بازی کند برادرش «ساعد» بود، اما حضور او هم چندان آسان نبود: «گفتم یا باید ساعد این نقش را بازی کند یا کار را تعطیل می کنیم، اما حضور ساعد هم هست. به همین راحتی نبود. من در آن زمان در فرانسه بودم و سرم شلوغ بود. با او تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم اما ساعد گفت به دلیل مشغله کاری امکان حضورش در ایران و بازی در این فیلم وجود ندارد. چند بار دیگر با او تماس گرفتم، اما هر بار او مرا رد کرد و من پاسخ دادم که اگر شما نیایید، سرمایه من بیهوده است. بالاخره به همسرش گلوریا گفتم و من واسطه اش بودم و حتی یک بار با پسرش صحبت کردم تا پدرش را راضی کنم که بیاید و در فیلم بازی کند.

فیلم «پول و پارتی» شانزدهمین ساخته سعید سهیلی سومین ساخته است مرداد ماه روی پرده ظاهر شده و تاکنون 81 میلیارد تومان فروش داشته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما