پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: مهتاب

نام خانوادگی: کرامتی

تاریخ تولد: 25/7/1349

محل تولد: ملایر

تحصیلات: لیسانس میکروبیولوژی.

بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب محترم یکی وی یکی از بازیگران مشهور سینما است که در چهارم مهر 1349 در شهرستان ملایر به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری، در عرصه تولید نیز حضور فعال دارد و همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف است. خانم کرامتی دارای مدرک میکروبیولوژی و از شاگردان استاد است. امین تارخ jw.org در سال ۱۳۷۵ در کلاس های معلم تاریخ شرکت کرد و در سال ۱۳۷۶ برای بازی در سریال فرشتگان مردان معرفی شد.

مهتاب محترم

ورود به تلویزیون:

مردان فرشتگان

مهتاب کرامتی در سال ۱۳۷۶ در ۲۷ سالگی در سریال فرشتگان مردان نقش هلنا همسر ماکسی ملیان را بازی کرد و بسیار به شهرت رسید. او یکی او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضورش مقابل دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای خود توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و محبوبیت زیادی کسب کند.

پوستر فرشته های مرد

ازدواج مهتاب کرامتی:

من سالها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی داشتم. در واقع چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفت، موفقیت آمیز بود. نبود. اما ما همچنان آگاه هستیم. اما این رشد ما در 2 فرآیند مختلف رخ داد و در نهایت مسیرهای ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور، همسر سابق خانم مهتاب کرامتی:

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی او یکی از مشهورترین نوازندگان ایرانی با ساز تخصصی بیس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. او موسیقی را در آلمان آموخت، آن را در ایران ادامه داد و با خوانندگانی مانند محمد نوری و گروه هایی مانند اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می کردند، همکاری کرد.

بابک ریاحی پور

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی

فعالیت مهتاب کرامتی در یونیسف:

بازتاب آنلاین من برای عنوان سفیر یونیسف برای رشته تحصیلی ام که میکروبیولوژی است و دسته بندی ایدز. در واقع آشنایی من با یونیسف به کمپینی که با آن همکاری داشتم برمی گردد. من نمی دانستم سفیر صلح در ایران وجود دارد، اما خوشبختانه شانس آوردم که این آشنایی اتفاق افتاد و نگرانی من دیده شد. واقعیت این است که من برای این کمپین و چیزهایی از این قبیل وقت می گذاشتم. یعنی من این همکاری را فقط به عنوان یک نماد و دوست ندیدم. کار کردن از ما زمان برد، خیلی بیشتر از روزهای اول. بعد از آن کار من جدی تر شد و سفیر حسن نیت یونیسف شدم که در شاخه های مختلف و اچ‌آی‌وی (ایدز) یکی مال آنهاست

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما