منصوری دوباره جنجال‌ساز شد ؛ پروژه‌ای عجیب بر اساس فراری پوروسانگوئه

شرکت منصوری که به ایجاد تغییرات بزرگ و ایجاد پروژه های جنجالی معروف است، این بار اولین خودروی شاسی بلند فراری به نام Porusangue را انتخاب کرد و آن را مطابق با سلیقه خود به روز کرد. این پروژه Pugnator نام دارد که در لاتین به معنای “رقیب” یا “جنگنده” است و در نمایشگاه قایق بادبانی لوکس موناکو ارائه شد. جالب اینجاست که برخی معتقدند تغییرات اعمال شده توسط منصوری به جذابیت بصری فراری Purosangue لطمه زده و از زیبایی و هماهنگی آن کاسته است.

ظاهر تغییر می کند

منصوری یک کیت بدنه انحصاری برای فراری Purosangue طراحی کرده است. این کیت شامل قطعات اختصاصی برای سپرهای جلو و عقب، رکاب های کناری، باله دم بزرگ و تریم های مختلف است. همانطور که انتظار می رفت و طبق رسم باستانی منصوری همه این قسمت های جنسی از فیبر کربن ساخته شده اند. علاوه بر این تیونر معروف آلمانی چرخ های استاندارد را با چرخ های انحصاری FC.5 جایگزین کرده است. این چرخ‌های مشکی زیبا در جلو ۲۲ اینچ و در عقب ۲۳ اینچ هستند.

تعویض کابین

در داخل کابین شاهد تغییرات گسترده اما همچنان بحث برانگیز هستیم. منصوری تقریبا تمام فضای داخلی را با چرم سوراخ دار سفید و دوخت قرمز پوشانده است و لوگوی شرکت در همه جا دیده می شود. مانند نمای بیرونی، فرمان و داشبورد نیز با فیبر کربن تزئین شده است.

تغییرات در بخش فنی

منصوری به بهبود ظاهر و کابین اکتفا نکرده بلکه در چارچوب پروژه جدید خود تغییرات چشمگیری نیز اعمال کرده است. با به روز رسانی ECU و نصب سیستم اگزوز اسپرت چهار طرفه با کنترل سوپاپ، قدرت موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری فراری Purosangue به 755 اسب بخار و گشتاور 730 نیوتن متر افزایش یافته است. این موتور در حالت استاندارد توانایی تولید 715 اسب بخار قدرت و 716 نیوتن متر گشتاور را دارد.

منصوری باز هم جنجالی شد پروژه ای عجیب بر اساس فراری Purosangue
منصوری دوباره جنجال‌ساز شد ؛ پروژه‌ای عجیب بر اساس فراری پوروسانگوئه

تولید بسیار محدود

Ferrari Purosangue Tuning Mansuri تنها در 7 دستگاه تولید می شود. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت وجود ندارد، اما مطمئناً قیمت آن بسیار بیشتر از قیمت پایه 423686 دلاری برای مدل استاندارد Purosanguay خواهد بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما