هفته گذشته که بازی برگشته است یکی از بازی های نیمه نهایی سریال گل یا پوچ همگی برای از دست دادن عمو رجب بر روی پلتفرم فیلمو منتشر شد. یکی آنها از قهرمانان محبوب این نمایش واقعی ناراحت بودند. مهران مدیری به عنوان مجری مسابقه در آن قسمت با عموی رجب خداحافظی کرد. حالا با پخش آخرین قسمت این سریال اتفاق جدیدی برای عمو رجب افتاد. مهران مدیری هم به نوبه خود سهمی را به عمو رجب داد که در صورت پیروزی نصیبش می شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، «گل یا پوچ» که پخش آن از مرداد ماه سال جاری آغاز شد. یکی این برنامه به یک برنامه محبوب در بین عموم مردم تبدیل شده است. اما در آخرین قسمت این برنامه اتفاقی افتاد که این واقعیت را بیش از پیش آشکار کرد.

مهران مدیری در برنامه جدید گل یا پوچ اقدام جالبی را برگزار کرد.

یکی یکی از بازیکنان محبوب این مسابقه که از ابتدا به خاطر شیوه بازیش مورد توجه قرار گرفت، فردی به نام عمو رجب است. او اعلام کرده بود که در صورت برنده شدن 500 میلیونی که در جایزه مسابقه به او مربوط می شود، این مبلغ را صرف خرید جهیزیه دخترش خواهد کرد. اما طبق روند مسابقه شکست خورد و از این جایزه محروم شد. این محرومیت باعث عصبانیت و ناراحتی مهران مدیری مجری برنامه در قسمت قبلی آن شد. عصبانیتی که به سرعت در شبکه های مجازی دست به دست شد. همان روز از درگیری مدیری با عمو رجب به دلیل فقری که این هنرمند در طول زندگی اش تجربه کرد نوشتیم و حالا مدیری در اقدامی خیرخواهانه سهم جایزه را در قسمت جدیدش به عمو رجب سپرد.

اتفاق جالبی در قسمت جدید رخ داد
راجب دایی بعد از دریافت جایزه اش از مهران احساساتی شد.

در آخرین قسمت مسابقه گل یا پوچ که از صبح یکشنبه هشتم آغاز شد مهر ماه در خروجی سکوی فیلمو قرار گرفته است، رجب عامری معروف به عمو رجب که در دور قبلی رقابت ها حذف شده بود به دوربین نزدیک شد و مهران مدیری کنارش ایستاد و گفت: اولین نفری که جواب داد عمو رجب همه تو این برنامه یه جام اخلاقی دارن به خاطر مهربونیش. سپس مدیری همه را شگفت زده کرد و ادامه داد: می خواستم با افتخار پانصد میلیون تومبه از طرف خودم برای کمک به عمو رجب تقدیم کنم. مدیری که تنها مجری این برنامه است کار بزرگی برای رجب عامری انجام داد که شاید شخص دیگری توانایی و تمایلی برای انجام آن نداشته باشد. عمو رجب پیش از این اعلام کرده بود که برای مراسم عقد و خرید جهیزیه دخترش به سهم خود از جایزه این مسابقه که مبلغ 500 میلیون تومان است نیاز دارد. اما از دست دادن او امکان کسب این جایزه را از او سلب کرد.

رئالیتی شو «گل یا پوچ» به قسمت پایانی رسید که قرار است در قالب دو دیدار رفت و برگشت برگزار شود و اولین قسمت فینال یکشنبه هفته آینده به روی صحنه می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما