به گزارش بازتاب آنلاین از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی درگذشت والده سردار رشید اسلام شهید حاج حسین خرازی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت مرحومه مگفوره حاجیه خانم تابش، مادر فداکار و صبور سردار رشید اسلام «شهید حاج حسین خرازی» موجب تأثر و تأثر فراوان شد. بی شک ظهور شخصیتی کم نظیر و اسطوره ای بی بدیل چون شهید بزرگوار حاج حسین خرازی مرهون رحم پاک و الهی چنین مادر فداکار و شاکر وفاداری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است. مکتب عاشورای حسینی (علیه السلام). و زینب کبری (سلام الله علیها) گوهری چون این شهید والامقام را به مکتب اسلام و ایران و مقاومت معرفی کرد.

در ادامه این پیام آمده است: ضایعه درگذشت مادر بهشتی را به خانواده معظم رهبر معظم انقلاب اسلامی حاج حسین خرازی، همه کارکنان و بازماندگان و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض می کنم. برای آن مرحومه و بازماندگان صبر، عزت و سلامتی مسئلت دارم.

شایان ذکر است عث حسین خرازی اصفهانی سردار بزرگ و معروفی است این راهنما لشکر 14 امام حسین (ع) در طول جنگ در عملیات های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، والفجر 4، بدر و والفجر 8 حضور فعال داشت. شهید خرازی در عملیات بعدی خیبر ضربه ترکشاو دست راست خود را از دست داد، اما این مانع از ادامه سفر و پس از جسارت فراوان در ماموریت های مختلف نشد. عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه از روی لطف شهادت نیل آمد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما