به گزارش بازتاب آنلاین لرستان، نبی اله شمسی فر در حاشیه بازدید از پروژه های فیبر نوری شهرستان کوهدشت گفت: شهر گراب به شبکه فیبر نوری متصل می شود و مشترکان این منطقه از بستر مخابراتی فیبر نوری خدمات پهن باند بهره مند می شوند.

وی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای طرح فیبر FTTH برای خانوارها و مشاغل در این شهرستان، تاکید کرد: طرح فیبر FTTH توسط مخابرات لرستان در شهر گراب راه اندازی شد و امیدواریم مطابق با شرایط و مسیر اجرای پروژه در چارچوب زمانی تا چند ماه دیگر خانوارهای این شهر به شبکه فیبر نوری پرسرعت متصل خواهند شد.

شمسفر افزود: ایجاد شبکه فیبر نوری به طول 10 کیلومتر در شهرک گراب شهرستان کوهدشت با سرمایه گذاری حدود 50 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیر اداره مخابرات منطقه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، فروش خدمات ویژه و محصولات متنوع از جمله فیبر به خانه (FTTH) در دستور کار مخابرات قرار گرفته است. در منطقه و شهرستان ها.» امیدواریم به زودی بتوانیم خدمات پرسرعتی را به مشتریان و متقاضیان در نقاط مختلف استان و شهرستان ها ارائه دهیم.

وی افزود: در راستای طرح نجما و اتصال خانوارها و مشاغل به شبکه فیبر نوری، مشتریان در حال حاضر با ایجاد امکانات لازم از خدمات مخابراتی باند پهن تحت این فناوری در اکثر نقاط استان و شهرستان‌ها استفاده می‌کنند. و ایجاد تسهیلات برای انتقال این سرویس به سایر شهرستان های استان نیز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما