به گزارش بازتاب آنلاین، مریل استریپ با پیوستن به سریال اقتباسی از رمان «اصلاحات» نوشته جاناتان فرانزن، به زودی در نقش بعدی تلویزیونی خود دیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، فرانزن در حال نوشتن فیلمنامه اقتباسی از رمان خودش است و به عنوان تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

این پروژه قبلاً برای استودیوی تلویزیونی پارامونت در دست ساخت بود، اما تولید آن تابستان امسال متوقف شد. در حال حاضر سرویس یا شبکه پخش به این پروژه نپیوسته است اما قرار است به زودی راهی بازار شود.

«اصلاحات» که در سال 2001 اکران شد، داستان یک زوج مسن را روایت می‌کند که سعی می‌کنند یک جشن کریسمس را با سه فرزند بزرگ‌شان علی‌رغم وضعیت نامناسب پدر برگزار کنند.

این اولین بار نیست که تلاش می شود این رمان به اکران برسد و پیش از این نیز برای ساخت نسخه سینمایی آن در نظر گرفته می شد اما هرگز محقق نشد. پس از آن، HBO در سال 2011 آزمایشی را راه اندازی کرد، اما در سال 2012 لغو شد.

با این حال، این آخرین نقش تلویزیونی مریل استریپ است و او اخیراً در فصل های 3 و 4 کمدی موفق Hulu فقط قتل ها در ساختمان ظاهر شد و نامزدی گلدن گلوب و امی را به دست آورد. او اخیراً در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) شبکه HBO نیز بازی کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شد. این بازیگر ۲۱ نامزدی اسکار دریافت کرده و برای فیلم های «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی» و «بانوی آهنین» برنده اسکار شده است.

فرانزن از جمله نویسندگان محبوبی است که رمان هایی چون «تقاطع»، «پاکی»، «آزادی»، «جنبش نیرومند» و «شهر بیست و هفتم» را در کارنامه خود دارد.

245245

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما