سید مسعود اطیابی اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست، شهدا زنده اند و تاریخ و مقاومت زنده است. شهادت مجاهد بزرگوار و سید مقاومت را تسلیت می گویم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: رژیم مسلح و جنایتکار صهیونیستی جز ترور، کودک کشی، کشتار بی دفاع و نسل کشی چیزی ندانسته و نمی داند و از مبارزه مردانه با رزمندگان راه آزادی عاجز است. و عدالت.”

این کارگردان سینما گفت: تشویق، توجیه و تجهیز این رژیم غیرقابل کنترل توهین به مفهوم انسانیت و نشان دهنده وضعیت ناگوار سیاست جهانی است و البته این تحرکات نه تنها نشان دهنده پیروزی این رژیم مضحک نیست، بلکه نماد ضعف و حماقت و زوال این رژیم.

وی تاکید کرد: فریدون های زمان زیادی داریم. اینطور نیست که با شهادت یک نفر، رهبر مقاومت، محور مقاومت تسلیم شود.

در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی «حاره حریک» در حومه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند. به شهادت رسید.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت با 8 تا 12 جنگنده همزمان انجام شد و از 2000 پوند بمب خمپاره آمریکایی استفاده شد.

این منابع ظاهراً تأکید کردند یکی بمب های مورد استفاده در این حمله برای اولین بار توسط نیروی هوایی اسرائیل استفاده می شود. در پی این حمله تروریستی، وزارت بهداشت لبنان بر اساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر 6 شهید و 91 مجروح از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما