به گزارش بازتاب آنلاین فال قهوه (یا قهوه خوانی) یک سنت قدیمی به ویژه در کشورهای خاورمیانه و عربی است. فال قهوه با استفاده از باقی مانده قهوه برای پیش بینی آینده یا تجزیه و تحلیل ویژگی های فردی انجام می شود. فال قهوه به عنوان هنر تفسیر و احساس در نظر گرفته می شود و بیشتر آن به توانایی فرد در خواندن نمادها و نشانه ها بستگی دارد. در علامت زودیاک قهوه، ممکن است نماد خاصی از هر شکل یا تصویری وجود داشته باشد.

فروردین

فندق: گرفتن مال و اموال از بخیل.

اردیبهشت ماه

سگ: دوستان مهربان و وفادار – دریافت خبرهای خوب.

خرداد

نعل اسب: نشان می دهد که شما توسط دوستان به ظاهر دوستانه احاطه شده اید، راه رستگاری برای شما باز است – گاهی اوقات به معنای سفر است.

تیر

چرخ: چرخ در هر شکل یا شکلی نشان دهنده اصل اساسی زندگی، یعنی برانگیختگی – اطاعت از سرنوشت است.

مرداد

جدول: به معنای قرار ملاقات یا حضور در یک مهمانی است.

شهریور

گلابی: رهایی از مشکلات مالی – مراقب باشید و بی توجه نباشید.

مهر

مورچه: نشان دهنده پشتکار و آینده نگری است – اگر با صبر و حوصله به کار خود ادامه دهید موفق خواهید شد – کوشا باشید – زحمت شما پاداش می گیرد.

آبان

ستاره: موقعیت و شهرت – شما با دانشگاهیان و دانشمندان ملاقات خواهید کرد. -برنده شدن در مسابقه -درخشش در بین دوستان – ناز بودن -یعنی شانس و خوشبختی – به انتظار طولانی هم تعبیر می شود.

آذر

سرطان: بی ادبی – بدی – حیا – احتیاط را از دست نده.

دی

کفش: مردانه؛ شما یک زن زیبا و زیبا به دست خواهید آورد – برای یک زن. قدرت و قوت است – ارث – مهمانی – دریافت اخبار غافلگیرکننده – مزاحم – خواستگار

بهمن

شانه: دوری کنید و دوستان به ظاهر فریبکار – کسانی که به بیراهه رفتند، از آنها دوری کنید.

اسفند

آهو: همسر وفادار – در سنت عبری و عربی، نماد معصومیت – زیبایی و حیا – در علامت خود شما همسری با وفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما