به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق برای شهادت سید حسن نصرالله و یارانش سه روز عزای عمومی در سراسر عراق اعلام کرد.

مقامات رسمی ایران هنوز هیچ خبری در خصوص اعلام عزای عمومی و تعطیلات منتشر نکرده اند. این گزارش در صورت انتشار بروز رسانی خواهد شد.

در پی شهادت رهبر جنبش مقاومت لبنان، تمامی سینماهای این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. به همین ترتیب، نمایش های تئاتر اجراهای خود را به حالت تعلیق درآوردند.

وزارت علوم لبنان امروز شنبه اعلام کرد که فعالیت دانشگاه ها به مدت یک هفته متوقف می شود.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه (دسامبر) مهر) حملات تجاوزکارانه خود را علیه مناطقی از جنوب و شرق لبنان آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و صدها شهید و هزاران مجروح بر جای گذاشته است.

بعدازظهر جمعه ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در حومه جنوبی بیروت حمله کرد. این حمله علاوه بر شهادت و مجروح شدن ده ها لبنانی، ویرانی های گسترده ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران بیروت نیز در طول شب گذشته ادامه یافت و چندین منطقه دیگر از حومه جنوبی شهر مورد حمله قرار گرفت.

اجرای موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: در پی شهادت سید حسن نصرالله رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان، تمامی اجراهای موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما