کوچولوی ژاپنی در یک قدمی بازار ؛ ترخیص محمولی سوزوکی جیمنی

بر اساس اطلاعات منتشر شده اولین محموله سوزوکی جیمنی از گمرک غرب تهران ترخیص شده و ژاپنی کوچک به زودی وارد بازار می شود.

سوزوکی جمینی یکی یکی از جذاب ترین خودروهای جدید و وارداتی بازار است که تقاضای قابل توجهی برای آن در سامانه عرضه خودروهای وارداتی ثبت شد. یک SUV کوچک با شاسی مستقل که علاوه بر طراحی جذاب، از قابلیت های آفرود بسیار رضایت بخشی نیز برخوردار است. رساموتور خاورمیانه این SUV را در دو نسخه 3 و 5 در روانه بازار کرده است و به زودی شاهد ورود این خودرو به بازار خواهیم بود. بر اساس اعلام شرکت رساموتور خاورمیانه اولین محموله خودرو سوزوکی جیمنی تحت سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص شد. این محموله شامل 97 دستگاه خودرو سوزوکی جیمنی بود که پس از طی مراحل اظهاری و تشریفات گمرکی در سامانه هوشمند از گمرک ترخیص شد. بنابراین بر این اساس به زودی مراحل شماره گذاری و تحویل این خودروها به مشتریان انجام خواهد شد. باید دید واکنش بازار به ورود این SUV ژاپنی چگونه خواهد بود و قیمت جیمنی در بازار چقدر خواهد بود.

ژاپنی کوچک در یک قدمی بازار; ارسال بار سوزوکی جیمنی
کوچولوی ژاپنی در یک قدمی بازار ؛ ترخیص محمولی سوزوکی جیمنی

مشخصات فنی و فیلم ارائه سوزوکی جیمنی

سوزوکی جمینی این موتور مجهز به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است و این موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ، 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این قدرت جیمنی 5 1.2 تنی می تواند در 15 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. گیربکس جیمنی 5 در راسا موتور خاورمیانه یک AT اتوماتیک 4 سرعته با فناوری اوردرایو است که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

موتور سوزوکی جیمنی راسا خاورمیانه در نوع GLX با فرمان برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش 9 اینچی لمسی، شش کیسه هوا، پارکینگ و سنسور شیفت مجهز به دوربین عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ‌های تکنولوژی LED با شیشه‌شوی، نور سنسور و غیره است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما