به گزارش مانیبان؛ توکن معروف بازی کلیکی از روز پنجشنبه رسما فهرست شده و قابل معامله است. اگرچه توکن HMSTR در محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شده است، بسیاری از کاربران احساس می‌کنند زمانی که برای این بازی صرف کرده‌اند بیهوده بوده و پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اند کافی نبوده است. علاوه بر این، قیمت این توکن پس از عرضه با افت شدیدی روبرو شده است.

هنگام فهرست کردن نشانه همستر Combat، قیمت این توکن 20 درصد کاهش یافت. این توکن در ابتدا با قیمت 0.014 دلار شروع به معامله کرد و پس از مدت کوتاهی به 0.011 دلار رسید. معاملات رمزی همستر این مبارزه از ساعت 15:30 روز پنجشنبه به وقت ایران در صرافی های بایننس، اوکی ایکس، بیت جت و بیت فینکس آغاز شد. پلتفرم این بازی علاوه بر تراکنش ها، امکان ادعای توکن های درون زنجیره ای با امکان برداشت آنی را نیز فعال کرده است.

در زمان نوشتن این گزارش، قیمت توکن همستر معادل 0.006863 دلار بوده و در شبانه روز گذشته 30 درصد کاهش داشته است. اگرچه تحلیلگران معاملاتی بین 0.005 تا 0.01 دلار را برای این توکن پیش بینی کردند. همستر کمبت نتوانست به این سطوح برسد.

این بازی کلیکی به تازگی برنامه آینده خود را تا سال 2025 منتشر کرده است. اهداف آینده همستر Combat شامل توسعه 3 پلتفرم بازی تحت وب با امکان اتصال به یک سیستم پرداخت خارجی است. علاوه بر این، افزودن دارایی های غیر قابل تعویض (NFT) از دیگر برنامه های این بازی است. علاوه بر این موارد، افزودن شبکه تبلیغاتی برای پشتیبانی از بازی نیز در دستور کار عوامل قرار گرفته است. همستر نبرد واقع شده است.

روند قیمت همستر مبارزه به عوامل مختلفی از جمله وضعیت کلی بازار و موفقیت یا شکست فعالیت های تیم در این بازی بستگی دارد. با توجه به پشتیبانی زیاد کاربران از این بازی و پیشرفت های آینده. انتظار می رود همستر تراشه این بازی افزایش یابد. برخی از کارشناسان بر این باورند که با افزایش محبوبیت جوامع و بازی های رمزنگاری در این زمینه، قیمت این توکن با افزایش مواجه خواهد شد.

در آینده نزدیک، یکی پیش بینی این توکن رسیدن به سطح 0.05 تا 0.10 دلار در 3 تا 6 ماه آینده است. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن طی شش تا دوازده ماه به 0.55 دلار برسد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما