طرفداران هری پاتر به یاد مگی اسمیت چوب دستی‌هایشان را بالا بردند

درگذشت مگی اسمیت در 89 سالگی واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی شخصیت‌های سینمایی و غیرفیلمی در هالیوود و بریتانیا به همراه داشت.

«مگی اسمیت» بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با آثار بزرگی مانند فیلم‌های هری پاتر و سریال داونتن ابی شناخته می‌شود، در سن 89 سالگی از دنیا رفت. این خبر واکنش‌های بسیاری را از سوی چهره‌های برجسته سینما و سیاست در هالیوود و بریتانیا به دنبال داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


طرفداران هری پاتر به یاد مگی اسمیت چوب دستی‌هایشان را بالا بردند

«راب لو» که در تئاتر تلویزیونی ناگهان، تابستان پیش با «مگی اسمیت» همبازی بود، یکی از اولین کسانی بود که یاد او را گرامی داشت. او در این باره نوشت:

همکاری با «مگی» تجربه‌ای منحصر به فرد و ارزشمند بوده و او از توانایی‌ها و شخصیت دوست‌داشتنی مگی بسیار لذت برده است.

«کی‌یر استارمر» نخست‌وزیر بریتانیا که در زمان درگذشت اسمیت در نیویورک به سر می‌برد، این بازیگر را یک گنجینه ملی واقعی توصیف کرد. «پیرس مورگان» مجری معروف بریتانیایی، نیز در واکنش به این خبر، درگذشت اسمیت را «بسیار بسیار غم‌انگیز» برای بریتانیا دانست.

«دنیل ردکلیف» بازیگر نقش «هری پاتر» در این باره نوشت:

«مگی اسمیت» شخصیتی پرشور و بسیار باهوش داشت که به‌طور برجسته و مستقیم صحبت می‌کرد. او می‌توانست تأثیر عمیقی بر دیگران بگذارد و همزمان جذاب و گیرا باشد. با وجود شخصیت قوی و گاه ترسناک، حس شوخ‌طبعی بالایی داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حرکت طرفداران هری پاتر به یاد مگی اسمیت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما