100 هزار مخاطب فیلم شه سوار را تماشا کرده‌اند + تیزر جدید

فیلم شه‌ سوار آخرین اثر سینمایی «حسین نمازی»، همزمان با 100 هزارتایی شدن مخاطبان خود، دومین تیزرش را منتشر کرد و فروش موفقی در گیشه داشته است.

دومین تیزر فیلم سینمایی شه‌ سوار به کارگردانی «حسین نمازی»، همزمان با عبور تعداد مخاطبان آن از مرز 100 هزار نفر منتشر شد. این فیلم کمدی از تاریخ 21 شهریور، همزمان با روز ملی سینما، در سینماهای ایران اکران شده و در دو هفته نخست نمایش خود، نزدیک به 6 میلیارد تومان فروش داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


100 هزار مخاطب فیلم شه سوار را تماشا کرده‌اند

در این فیلم «مهرداد صدیقیان»، «الناز حبیبی»، «هادی کاظمی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «سعید عطایان»، «ایمان برات‌پور»، «حافظ نبی‌زاده»، «مهرناز افلاکیان»، «میثم رازفر» و «ناهید استواری» به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین «عزت‌الله رمضانی‌فر» و «امیر دژاکام» با «گیتی قاسمی» نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان شه‌سوار درباره یک عروسی است که همیشه به‌نوعی به تعویق می‌افتد؛ اما این‌بار همه چیز به شکل متفاوتی پیش می‌رود، حتی اگر نیاز به پنهان کردن جنازه عموی خانواده باشد!
این فیلم به عنوان یکی از کمدی‌های متفاوت گیشه، توسط «حسین‌رضا بیانوندی» تیزر دوم خود را ساخته و تبلیغات آن توسط استودیو شهر فرنگ انجام شده است.

شه‌سوار به عنوان محصول بنیاد سینمایی فارابی و با مشارکت بخش خصوصی تولید شده و اکران آن توسط موسسه شهر فرنگ صورت می‌گیرد. از جمله عوامل اصلی فیلم می‌توان به مسعود سلامی به‌عنوان مدیر فیلمبرداری، «میثم مولایی» تدوینگر، «فردین خلعتبری» آهنگساز، و «امید گلزاده» به عنوان طراح گریم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم شه سوار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما