به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری بازتاب آنلاین و دیجیاتو، 43 درصد از کاربران واجد شرایط واجد شرایط بودند. همستر Combat توکن های خود را دریافت کرده است، اکنون بازی رمزنگاری نقشه راه خود را پس از ایردراپ بحث برانگیز اعلام کرده است. یکی از برنامه های آینده همستر Combat گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

پس از ایردراپ جنجالی در روز پنجشنبه همستر مبارزه اکنون نقشه راه خود را به روز کرده است. تیم همستر این شرکت بر گسترش یکپارچگی بازی های درون برنامه ای خود متمرکز است و حتی عناصر سنتی Web3 مانند توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را به برنامه های آینده خود اضافه خواهد کرد.

نقشه راه همستر نبرد پس از ایردراپ

در نقشه راه به روز شده همستر Combat جزئیات بیشتری در مورد برنامه های بازی قبل از تابستان 2025 فاش شده است. یکی از اقدامات تیم همستر دسترسی گسترده تر این پلت فرم خارج از Web3 و “ادغام سیستم های پرداخت خارجی در بازی” است.

همچنین در ماه های نوامبر و دسامبر 2024، پس از شروع فصل دوم، این تیم همستر معرفی اولین محتوای متنوع از توسعه دهندگان خارجی به اکوسیستم همستر او نبرد را برنامه ریزی کرد. البته از قبل همستر او به این موضوع پرداخته بود و اعلام کرده بود که با شرکت‌های بزرگ بازی ارزهای دیجیتال برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار همکاری خواهد کرد. سیستم تبلیغاتی قابل فروش در این بازی نیز در نظر گرفته شده است.

در برنامه 2025 همستر Combat با شرکت های دیگر همکاری کرده است تا یک بازی بزرگ درون برنامه ای، یک بازار داخلی NFT و بازی های دسکتاپ راه اندازی کند.

البته با توجه به اینکه برخی از کاربران در مورد توزیع توکن صحبت می کنند همستر “بدترین ایردراپ تاریخ”، باید دید آیا این تیم می تواند به این اهداف برسد یا خیر. توکن HMSTER در اولین روز معاملاتی خود 30 درصد کاهش یافت و به ارزش بازار 560 میلیون دلار رسید.

۲۲۷۲۲۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما