تریلر فیلم Elevation منتشر شد

تریلر فیلم Elevation با بازی «آنتونی مکی» منتشر شد؛ فیلمی آخرزمانی که در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد و قرار است در نوامبر 2024 اکران شود.

فیلم آخرزمانی جدید Elevation به کارگردانی «جورج نولفی» و با بازی «آنتونی مکی»، «مورنا باکارین» و «مدی هاسون» در 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) توسط کمپانی «Vertical» به سینماها خواهد آمد. تریلر رسمی این فیلم هیجان‌انگیز و پساآخرالزمانی اخیراً توسط «IGN» منتشر شده و توجه طرفداران فیلم‌های هیولایی و وحشت‌آور را به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Elevation منتشر شد

Elevation داستانی مشابه با آثار معروفی مانند A Quiet Place و فیلم امسال Arcadian دارد؛ اما با فضاسازی و چالش‌های خاص خود. این فیلم در کوه‌های راکی و در دورانی پس از فروپاشی جهان اتفاق می‌افتد. «آنتونی مکی» نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند؛ او یک پدر تنهاست که به همراه دو زن دیگر، از خانه‌های امن خود خارج می‌شوند تا با موجودات وحشتناکی روبرو شوند و تلاش کنند جان یک پسر جوان را نجات دهند.

این فیلم که به کارگردانی «جورج نولفی»، کارگردان فیلم The Banker، ساخته شده، فضایی پرتنش و نفس‌گیر را به تصویر می‌کشد. «نولفی» با ترکیب عناصر وحشت و بقای پساآخرالزمانی، داستانی هیجان‌انگیز از مبارزه انسان‌ها با موجوداتی وحشتناک به نمایش می‌گذارد.

این تریلر با ایجاد فضایی تیره و تار، مخاطبان را به دنیای بی‌رحم و خطرناک Elevation می‌برد و انتظار می‌رود که فیلم در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی طرفداران ژانر وحشت و هیولایی مواجه شود. قرار است Elevation به یکی از فیلم‌های برجسته سال 2024 تبدیل شود و در کنار بازیگران مطرح خود، تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را برای تماشاگران به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Elevation چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Boody disgusting

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما