فیلم ربوده شده (Stolen) با همکاری 26 گوینده از واحد دوبلاژ اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل سیما، برای شبکه یک سیما دوبله شده است.

این فیلم در ژانر درام و هیجان‌انگیز، محصول سوئد در سال 2024، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. شبکه یک مسئولیت نظارت بر این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تأیید، ترجمه، ویراستاری و دوبله، این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پخش فیلم ربوده شده از تلوزیون

مدیر دوبلاژ این اثر «علیرضا باشکندی» و صدابردار آن «حسین حسنی‌فر» است. از جمله صداپیشه‌های این فیلم می‌توان به «بابک اشکبوس»، «رضا الماسی»، «دانیال الیاسی»، «علی بیگ محمدی»، «جواد پزشکیان»، «ژرژ پطرسی»، «علی جلیلی باله»، «ارسلان جولایی»، «امیر حکیمی»، «مونا خجسته»، «حسین خدادادبیگی»، «شیرین روستایی»، «لادن سلطان‌پناه»، «زهرا سوهانی»، «ابوالفضل شاه بهرامی»، «داود شعبانی نصر»، «پریا شفیعیان»، «مرضیه صفی‌خانی»، «امیرمحمد صمصامی»، «امیربهرام کاویان‌پور»، «امیرصالح کسروی»، «مریم معینیان»، «علی همت مومیوند»، «آزیتا یاراحمدی»، «رزیتا یاراحمدی» و «علیرضا باشکندی» اشاره کرد.

سریال ربوده شده

داستان فیلم به تلاش یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی‌اش می‌پردازد. در دنیایی که بیگانه‌هراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای گله‌داری گوزن شمالی محسوب می‌شود.

این فیلم ماجراجویی در دل طبیعتی بکر و زیباست و از تصویربرداری بی‌نظیر و چشم‌نوازی برخوردار است. کارگردانی و فیلمنامه آن نیز مناسب بوده و پیام فیلم که حفظ محیط زیست است، ارزش ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال Stolen چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما