ساعت پخش سریال عملیات اقتدار از شبکه 2 که با عنوان اصلی قبضه الاحرار شناخته می‌شود و به بررسی مبارزات نیروهای مقاومت فلسطین علیه جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازد، مشخص شد.

تاربخ انتشار سریال عملیات اقتدار از شبکه 2 ، از شنبه 7 مهر ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این سریال که در سال 2022 در غزه تولید شده، به‌عنوان پیش‌بینی نزدیک به واقعیت از عملیات طوفان الاقصی معرفی می‌شود. داستان «عملیات اقتدار» به قلم «فارس عبدالحمید» نوشته شده و در 30 قسمت به تصویر کشیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال عملیات اقتدار از شبکه 2 سیما مشخص شد

پیش از وقوع طوفان الاقصی، این سریال حوادثی از جمله افشای جاسوسان رژیم اشغالگر و اسارت تعدادی از سربازان صهیونیستی را به نمایش گذاشته که اکنون با وقایع این عملیات هم‌خوانی دارد.

داستان سریال درباره عملیاتی است که نیروهای مقاومت فلسطین در پشت خطوط دشمن صهیونیستی در منطقه‌ای معروف به «سرزمین ۴۸» انجام می‌دهند و در نهایت به تسخیر یکی از پایگاه‌های نظامی مهم ارتش این رژیم توسط رزمندگان مقاومت منجر می‌شود.

ساعت پخش سریال عملیات اقتدار از شبکه 2

متأسفانه، تعدادی از اعضای این سریال در طول جنگی که از اکتبر گذشته توسط اشغالگران در نوار غزه به وقوع پیوست، به شهادت رسیدند.

عملیات اقتدار به کارگردانی «محمد خلیفه» تولید شده و با همکاری 40 دوبلور تحت مدیریت شیلا آژیر دوبله و آماده پخش شده است. این سریال از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 21:30 میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این سریال از شبکه 2 سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما