به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 5 نوامبر در پستی در شبکه اجتماعی Truth Social بدون ارائه مدرکی برای ادعای خود گوگل را تهدید به جریمه کرد و نوشت: همینطور است Google «این قالب غیرقانونی از سیستمی استفاده می‌کند که فقط داستان‌های بد درباره دونالد جی. ترامپ را نشان می‌دهد، که برخی از آنها ساختگی هستند، و فقط داستان‌های خوب درباره کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری را نشان می‌دهد».

ترامپ گفت: “این فعالیت غیرقانونی است و او امیدوار است که وزارت دادگستری آمریکا کوگل را به دلیل چنین دخالت آشکار در انتخابات مجازات کند، اگر من در انتخابات پیروز شوم و رئیس جمهور آمریکا شوم، مشمول آن خواهم شد.” حداکثر مجازات قوانین کشور ما است.»

به گزارش ایسنا، ترامپ در سال ۲۰۱۹ نیز ادعاهای مشابهی را درباره گوگل مطرح کرد. او در شبکه اجتماعی X که در آن زمان با نام توییتر شناخته می شد، ادعا کرده بود که گوگل در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 اخبار منفی درباره او را برجسته کرده است.

به گزارش رویترز، با این حال در هفته های اخیر برخی از حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر این ادعاها را مطرح کرده اند. ایلان ماسک، میلیاردر طرفدار ترامپ، در ماه جولای در پستی از گوگل انتقاد کرد

۵۸۵۸

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما