به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی روشی برای پیش بینی و تفسیر است که از کارت های تاروت برای تحلیل و تحلیل موقعیت های زندگی، احساسات و آینده افراد استفاده می کند. تاروت خوانی ریشه های تاریخی و فرهنگی عمیقی دارد و در فرهنگ های مختلف به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی رایج شده است. هر کارت تاروت معانی خاصی دارد که ممکن است بسته به موقعیت و کارت های دیگر متفاوت باشد.

خواندن تاروت ذاتی فروردین

کارت تاروت: کارت هفت پول

فروردین ماه، مشکلات مالی امروز حل خواهد شد. شما باید به امور مالی، وام و سایر مسائل مالی بپردازید. همه چیز خوب پیش خواهد رفت و شما با امید به آینده نگاه خواهید کرد. ممکن است لازم باشد تصمیم بگیرید که آیا پول و انرژی خود را برای چیزها، افراد و موقعیت هایی که در حال حاضر درگیر آنها هستید خرج کنید یا چیزهای بیشتری را وارد زندگی خود کنید. عاقلانه انتخاب کن

خواندن تاروت ذاتی اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

اردیبهشت ماه ماهی ها، شما این فرصت را دارید که کاری را انجام دهید که واقعاً به دنبال آن هستید. زمان خوبی است که احساسات خود را به شریک عاشق خود بیان کنید. می توانید زمانی را برای گذراندن وقت با هم در یک مکان زیبا اختصاص دهید. دعواهای عاطفی در خانواده شما وجود خواهد داشت. خبر خوب کارت ها این است که کسانی که به دنبال عشق هستند و می خواهند ازدواج کنند باید امیدوار باشند زیرا به زودی آرزوهایشان برآورده می شود.

خواندن تاروت ذاتی خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

خرداد ماهی های عزیز، شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که قوی باشید، در حال گسترش باشید و ایده های خود را با قدرت بیان کنید. ارتباط و منطق شما به قدری قوی است که ارزیابی احساسی موقعیت دشوار است. این ممکن است باعث ایجاد اختلاف در خانواده شود. درگیری بین مادرشوهر یا دختر، پدر و پسر محتمل است. اگر سر کار هستید، برای مواجهه با سخنان تند رئیس خود آماده شوید. راه هایی برای حفظ آرامش و شادابی خود بیابید.

خواندن تاروت ذاتی تیر

کارت تاروت: کارت ستاره

جولای عزیز می توانید در این مدت انتظار نتایج خوبی از تلاش های گذشته خود داشته باشید. شما از کمک به دیگران سود خواهید برد و آنچه می خواهید در زمانی که انتظارش را ندارید به شما داده می شود. این زمان عالی برای ابتکار عمل و رویاهای بزرگ است، ستاره ها به نفع شما هستند. انرژی خود را روی چیزی مولد سرمایه گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که ذخایر انرژی خود را با تلاش های بیهوده هدر ندهید.

خواندن تاروت ذاتی مرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

مرداد ماهی های عزیز امروز آنها پادشاه هستند و زنده هستند. آنچه شما مدیون هستید لطف شخصی شماست. اگر شرایط اقتضا کند، می‌توانید بی‌رحم باشید، به‌ویژه زمانی که با مشکلات روابط و مالی سر و کار دارید. شما بسیار خواستار و قوی خواهید بود. یا شاید مردی در محیط کار شما طوری رفتار می کند یا با شما صحبت می کند که باعث ناراحتی شما می شود. شما قبل از بروز درگیری اوضاع را کنترل می کنید. این ممکن است در روابط نیز اتفاق بیفتد.

خواندن تاروت ذاتی شهریور

کارت تاروت: کارت شعبده باز

شهریور ماهی های عزیز، امروز می توانید از غرور و روند مد الهام بگیرید. برخی از تبلیغات چشم نواز مانند جادو عمل می کنند و شما را به خرج کردن تشویق می کنند. به یاد داشته باشید که هر چیزی که می درخشد طلا نیست. عادت وسوسه انگیز خود را مهار کنید. ممکن است به هماهنگی هوشمندانه نوجوان خود در محل کار یا با همسرتان علاقه مند باشید. تخیل شما ممکن است وحشی شود و فکر می کنید هر چیزی که به شما ارائه می شود درست است.

خواندن تاروت ذاتی مهر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

مهرماهی عزیز، شما نسبت به ایده های خود خوشبین و مشتاق هستید. امروز به عنوان فردی با انرژی و نشاط فوق العاده می توانید هر چالشی را بپذیرید و آن را به نفع خود تبدیل کنید. ممکن است نیاز به سفر داشته باشید، پس چمدان خود را آماده کنید. هیچ کس قدرت این را ندارد که جلوی شما را بگیرد. ایده ها و برنامه های شما ممکن است در ابتدا احمقانه به نظر برسند، اما احتمالاً کاملا خلاقانه و مفید هستند و برنامه های دیگران را ناقص و غیرعملی می دانید.

خواندن تاروت ذاتی آبان

کارت تاروت: کارت پادشاه فنجان ها

آبان ماهی ها، شما بداخلاق، مطالبه گر و مغرور هستید. اگر در یک رابطه هستید هیچ چیز جالبی پیدا نمی کنید. افکار شما اکنون رویایی، خیال انگیز و دور هستند. به دلیل وسواس های خود، اصالت خود را از دست می دهید و در قضاوت دچار خطای جدی می شوید. وقتی دقیقاً نمی دانید چه می خواهید، می تواند بسیار گیج کننده باشد. در این مدت مراقبه کنید و روی اولویت های خود تمرکز کنید.

خواندن تاروت ذاتی آذر

کارت تاروت: کارت دو فنجان

آذر ماهی ها، خبرهای خوبی در راه است. با شریک زندگی خود پیوند کاملی برقرار خواهید کرد و لحظات زیبایی را به اشتراک خواهید گذاشت. برای کسانی که به دنبال شریک زندگی هستند، این زمان خوبی است که یک فرد ارزشمند با فضایل و ویژگی ها بتواند وارد زندگی آنها شود. برای افراد تجاری آسان تر است که برای اهداف مشابه با یکدیگر همکاری کنند. محیط کار راحت خواهد بود. شما این توانایی را دارید که با این دو متضاد کنار بیایید و همه چیز را به هم نزدیک کنید.

خواندن تاروت ذاتی دی

کارت تاروت: کارت هیروفانت

دی ماهی عزیز؛ روز بسیار خوبی برای فعالیت های معنوی است، در حین انجام آن احساس آرامش و رضایت خواهید کرد. عبادت دسته جمعی، برخی تشکل های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و غیره. کار کردن برای آن بسیار لذت بخش خواهد بود. یک فرد جدید وارد زندگی شما می شود و سعی می کند شغل شما را مدیریت کند یا شما را به موقعیت مهم تری برساند. برای مشاوره گرفتن از اعضای ارشد خانواده آماده باشید. بهتر است امروز قبل از رفتن به سر کار برای والدین مطالبه گر دعا کنید.

خواندن تاروت ذاتی بهمن

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

بهمن ماهی های عزیز، ممکن است از رفتار همسرتان با شما یا یک اقدام ناموفق دلسرد شوید. انزوا و قطع ارتباط با دنیای بیرون در دستور کار است. همچنین یک زنگ بیدارباش است که می گوید یک پیشنهاد شغلی جدید، کمک مالی یا مبلغ زیادی پول به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. می توانید کارهای بزرگی برای آینده برنامه ریزی کنید. همین الان واضح، محکم و متقاعد کننده باشید، ممکن است احساسات سرکوب شده شما را به جایی نرسانند. تا حد امکان شاد باشید.

خواندن تاروت ذاتی اسفند

کارت تاروت: کارت جدید چوب

اسفند ماهی های عزیز، به نظر می رسد جرقه جدیدی از خلاقیت و ایده های کاملاً جدید شما را به سفری جدید می برد. شما سرشار از امید و خوش بینی هستید، امیدوار و مصمم به نظر می رسید. این یک انرژی بسیار خلاقانه است، از آن نهایت استفاده را ببرید. این به نفع شماست که قبل از شروع این سرمایه گذاری جدید، کاوش، تحقیق و تحقیق کنید. ممکن است خبری از تولد فرزند، ازدواج یا بارداری در خانواده باشد که شما را بیشتر تشویق و شگفت زده کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما