معدن دوباره فرو ریخت.  چهار نفر زیر آوار

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از روزنامه ایران، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پس از حضور ماموران در منزل پدر داماد فاش کرد که در حال پذیرایی از مهمانان مراسم عروسی پسرش بوده که متوجه شد… درگیری و سپس صدای تیراندازی در پارکینگ. میهمانان که به گفته صاحب عروسی مصمم بودند مست بوده و حالت عادی نداشته باشند، شروع به تیراندازی کردند که باعث ایجاد وحشت در میان حاضران شد، آنها به خودرویی آسیب رساندند و از محل متواری شدند.

این افسر انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات در این مورد مشخص شد خانمی بر اثر اصابت گلوله مجروح شده و به مرکز درمانی هشتبندی منتقل شده اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است. بنابراین ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و در تحقیقات در محل مشخص شد که راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو اقدام به تیراندازی کرده و بر اثر این تیراندازی یک زن بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات جان باخت. مجروح شدن گلوله و دو نفر دیگر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان میناب و همکاری ماموران انتظامی شهرستان توخور و فتای این شهرستان در کمترین زمان ممکن شش عامل درگیری و تیراندازی شناسایی و با هماهنگی های لازم انجام شد. در بازرسی از محل جنایت و مخفیگاه متهم، 19 قبضه کلت کمری و دو فشنگ و یک دستگاه خودروی پژو 405 بدون پلاک کشف و ضبط شد. متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به جرم ارتکابی به دلیل درگیری قبلی و طایفه ای با هدف انتقام جویی اعتراف و با طرح شکایت به دستگاه قضایی معرفی شدند.

23302

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما