به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ کارنامه دفاعی استقلال در این فصل نسبت به دوره گذشته گردشی ۱۸۰ درجه‌ای داشته است. تیمی که گل نمی‌خورد و آمار کلین‌شیت بالایی داشت، همچنان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده است. یکی از آمار دفاعی که در این فصل زیر و رو شده، آمار ارتکاب خطای پنالتی است. استقلال فصل گذشته تنها مرتکب ۲ خطای پنالتی شد و کمتر از هر تیمی علیه این تیم پنالتی اعلام شد ولی حالا این تیم پس از ۵ بازی بیش از کل فصل قبل پنالتی داده است!

یکی از آمارهای استثنایی دوره قبل استقلال، تعداد گل خورده از روی نقطه پنالتی بود. حسین حسینی هر ۲ پنالتی شلیک شده به سمت دروازه استقلال را مهار کرد که یک پنالتی در بازگشت تبدیل به گل شد و استقلال تنها تیمی بود که در فصل گذشته از روی نقطه پنالتی گل نخورده بود. 

استقلالی‌ها در لیگ بیست‌ودوم مرتکب ۲ خطای پنالتی شدند که هر ۲ ضربه پنالتی به تور دروازه این تیم نشست. استقلال از هفته پانزدهم لیگ بیست‌ویکم تا پایان فصل، مرتکب ۲ خطای پنالتی شد که ضربه پنالتی سعید صادقی به تیرک خورد و پنالتی گیورگی گولیسانی تبدیل به گل شد تا استقلال در ۷۶ بازی فقط ۳ مرتبه دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شود و حالا تنها در ۵ دیداری که از لیگ گذشته ۳ مرتبه با پنالتی گل خورده است!

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :