به گزارش مانیبان، بازتاب آنلاین نوشت: بازی همستر Combat برنامه های خود را برای سال 2025 اعلام کرد. ظاهراً گسترش پلتفرم وب بازی 3 در اولویت نقشه راه این پروژه است. سازندگان همستر آنها قصد دارند تعداد بازی ها را در اکوسیستم خود افزایش دهند و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را به عنوان دارایی های درون بازی ارائه دهند.

به گزارش کوین تلگراف، یکی یکی از برنامه های اصلی همستر در سال 2025، راه اندازی بازار NFT برای خرید و فروش دارایی های دیجیتال خواهد بود. این بازار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی دارایی های بازی را معامله کنند و درآمد کسب کنند.

طبق اطلاعات مندرج در برگه مسیر. همستر Combat، تیم سازنده این پروژه، قصد دارد یک مسابقه آنلاین برگزار کند و کاربران بیشتری را جذب کند. در این مسابقات کاربران می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند و برنده جوایز دیجیتالی شوند.

سازندگان همستر در سال 2025، کمبت فاز دوم ایردراپ توکن خود را اجرا خواهد کرد. این مرحله airdrop جذابیت کاربران جدید را افزایش می دهد و به افزایش تعاملات کاربران کمک می کند.

از برنامه های دیگر همستر مبارزه برای 2025 شامل استراتژی های جدیدی برای حفظ کاربران فعلی و افزایش ارزش توکن های درون بازی با سوزاندن دوره ای آنها است. اقداماتی که ارزش توکن ها را تثبیت می کند و وفاداری کاربر را حفظ می کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :