به گزارش بازتاب آنلاین، جنیفر لوپز که در سال 2022 با این کارگردان ازدواج کرد، همچنان معتقد است که او و بن افلک می توانند فرصتی دوباره به ازدواج فلج کننده خود بدهند.

به گزارش مجله Heat، اگرچه جنیفر لوپز در آوریل 2024 درخواست طلاق از بن را ارائه کرد، اما برای خداحافظی با او مشکل دارد.

جنیفر لوپز هنوز معتقد است که او و بن افلک می توانند فرصتی دوباره به ازدواج فلج کننده خود بدهند.

به گزارش مجله Heat، اگرچه جنیفر لوپز، که در سال 2022 با این کارگردان ازدواج کرد، در آوریل 2024 از بن درخواست طلاق داد، اما برای خداحافظی با مشکل مواجه است.

یک منبع ناشناس اخیراً با این رسانه به اشتراک گذاشته است: «در حالی که جن تلاش می‌کند در انظار عمومی قوی باشد، در پشت درهای بسته اعتماد به نفس کمتری دارد.

به گفته این خودی، خواننده On The Floor “اعتراف کرده است که دلش برای بن بسیار تنگ شده است.”

این منبع ادامه داد: “او مخفیانه امیدوار بود که درخواست طلاق او را وادار کند تا اقدامات جدی را برای تغییر اوضاع و تلاش برای بازگرداندن او انجام دهد، بنابراین این واقعیت که او هنوز هم می‌خواهد جدایی آنها را پشت سر بگذارد، دلخراش است.”

ادعاهای مشابهی توسط منبعی به In Touch Weekly مطرح شده بود که قبلا فاش کرده بود: «جی. لو در زندگی‌اش چیزهای زیادی را متحمل شده است، اما امسال او واقعاً آزمایش کرده است که چقدر می‌تواند تحمل کند.

علاوه بر این، این منبع در آن زمان مدعی شد: “اگرچه او چهره ای شجاع در ملاء عام دارد، اما پشت درهای بسته اشک می ریزد” و افزود: “این بدترین سال زندگی او است.”

منبع: جغرافیایی

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما