پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

اولین جشنواره سراسری پایان نامه های برتر حقوقی پژوهشگاه حقوق و حقوق ایران که مهلت ارسال مقالات سی و یکم به پایان می رسد. شهریور وارد مرحله ارزیابی نهایی شد. این جشنواره با هدف ارتقای سطح تحقیقات حقوقی کشور و شناسایی پایان نامه های برتر دانشجویی برگزار شد و با استقبال بسیار خوب دانشجویان حقوق مواجه شد. بیش از 200 پایان نامه از 53 دانشگاه و موسسه آموزش عالی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

در این جشنواره دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، علوم قضایی و علامه طباطبایی بیشترین تعداد شرکت کننده را دارند که نشان دهنده جایگاه ویژه این دانشگاه ها در تربیت پژوهشگر و نخبگان حقوقی کشور است.

در جشنواره امسال پایان نامه ها در حوزه های مختلف از جمله حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق عمومی و حقوق جزا مورد ارزیابی قرار می گیرند. این ارزیابی ها توسط هیئت داوران متشکل از اساتید و حقوقدانان برجسته کشور که توسط اساتید دانشگاهی هر محور بازتاب آنلاین شده اند، انجام خواهد شد.

اولین جشنواره ملی پایان نامه های برتر حقوقی فراتر از یک مسابقه علمی است و فرصتی برای دیده شدن و ارزش گذاری برای تلاش پژوهشگران جوان محسوب می شود. از برندگان این مسابقه طی مراسمی رسمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد. این شناخت نه تنها باعث ایجاد انگیزه در سایر دانشجویان می شود، بلکه امکان ارتباط مستقیم با اساتید برجسته و محققین حرفه ای را نیز فراهم می کند.

همچنین پژوهشکده حقوقی و حقوقی ایران در نظر دارد بر اساس تلاش بهترین پژوهشگران، بهترین پایان نامه ها را ارائه و از طریق انتشارات خود در قالب کتاب منتشر کند. این جشنواره می تواند بستری برای ارائه تحقیقات جدید حقوقی به جامعه علمی و کمک به تقویت و بهبود ساختارهای حقوقی ایران باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما