به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ دوره پخش به پایان رسیده است. دورانی که برخی از خوانندگان موسیقی پاپ برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی خود در خوانندگی از اجرای موسیقی استفاده می کردند. برخی از خوانندگان پاپ با کمک تهیه کنندگان خود به مخاطبان توهین کردند. زمانی که خوانندگان مشتاق دیدند که قادر به اجرای زنده نیستند، به ناچار برای جلوگیری از ضرر زیاد به بازپخش متوسل شدند.

کسانی که در کنسرت روی صحنه اجرا می کردند، در صورت دستگیری، توسط تماشاگران به شدت مورد توبیخ قرار می گرفتند. دلیل آن تعامل مخاطبان و علاقه مندان به موسیقی با این خواننده ها بود. همه ما زمان هایی را به یاد داریم که ویدیوهایی از برخی اجراها منتشر می شد که در آن خواننده روی صحنه فقط لب هایش را کف می زد. همین ویدیوها برای این خوانندگان و سازندگان آنها بسیار گران تمام می شد و حتی گاهی زندگی حرفه ای یک خواننده را خراب می کرد.

با این حال، در حال حاضر این جدول مونتاژ شده است.

حالا شاید وارد دوره جدیدی از موسیقی پاپ ایران شده ایم. زمانی که خواننده ها باید استعداد خوانندگی خود را روی صحنه نشان دهند. در اکثر اجراهای موسیقی پاپ می بینیم که خواننده ها سعی می کنند به مخاطب ثابت کنند که هیچ پشتوانه ای وجود ندارد.

اواسط هفته گذشته حجت اشرف زاده در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت. این اجرا در قالب اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر انجام شد. در این اجرا اشرف زاده چند آهنگ مورد علاقه خود را برای حضار خواند. او برای قسمت پایانی اجرای خود آهنگ معروف “ماه و ماه” را انتخاب کرد.

اشرف زاده خواننده ایرانی آخرین قسمت از آهنگ ماه و ماه را بدون میکروفون خواند. در واقع این کار به شجاعت و قدرت زیادی نیاز دارد. خواندن بدون میکروفون! و جالب اینکه صدای او آنقدر بلند بود که حاضران در سالن را تحت تاثیر قرار داد.

این اثر حجت اشرف زاده نه تنها مهارت های فنی او را در خوانندگی نشان داد، بلکه بار دیگر ثابت کرد که در عصر جدیدی از موسیقی عامه پسند کشورمان هستیم که خوانندگان باید واقعاً بتوانند بخوانند. شوف ها و شکل چیزها دیگر کار نمی کند!




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما