شبکه اچ‌بی‌او اولین پوسترهای فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را به مناسبت روز آخرین بازماندگان ما منتشر کرد.

در این فصل، «بلا رمزی» و «پدرو پاسکال» بار دیگر در نقش‌های «الی» و «جوئل» ظاهر می‌شوند. فصل اول این سریال که به تهیه‌کنندگی «کریگ میزین» و «نیل دراکمن» ساخته شده بود، موفق به کسب 24 نامزدی و 8 جایزه امی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پوسترهای فصل دوم سریال The Last of Us

فصل دوم سریال که بر اساس قسمت دوم بازی ویدیویی The Last of Us از شرکت «سونی» و «پلی استیشن» اقتباس شده، «الی» و «جوئل» را به دنیایی خطرناک‌تر و پرماجراتر می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «کیتلین دیور» در نقش «ابی» و «کاترین اوهارا» به بازیگران اصلی سریال اضافه شده‌اند. همچنین بازیگران دیگری نظیر «دنی رامیرز» در نقش «منی»، «آریلا بارر» در نقش «مل»، «تاتی گابریل» در نقش «نورا» و «اسپنسر لرد» در نقش «اوون» در این فصل حضور خواهند داشت.

پوسترهای فصل دوم The Last of Us را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال The Last of Us
پوستر سریال The Last of Us

فصل دوم سریال The Last of Usفصل دوم سریال The Last of Us

فصل دوم سریال The Last of Usفصل دوم سریال The Last of Us
پوستر سریال The Last of Us

«مارک مایلود»، برنده جایزه امی برای سریال وراثت (Succession)، یکی از کارگردانان این فصل است. کارگردانان دیگری همچون «نینا لوپز کورادو»، «استیون ویلیامز»، «کیت هرون» و «پیتر هور» که قسمت سوم از فصل اول را کارگردانی کرده بود، نیز در این پروژه مشارکت دارند.

پخش فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما