سونگ جی هیو بازیگر و مدل 43 ساله کره ای است که کار خود را به عنوان مدل برای یک مجله مد آغاز کرد و خیلی زود به دنیای بازیگری راه پیدا کرد. بازی در سریال های روزگار شهزاد و جومونگ در سال 1385 نقطه عطفی برای کارنامه او شد.

به گزارش فرادید؛ طی چند سال بعد، سونگ جی هیو موفق شد نقش اصلی را در چندین درام موفق کره ای به دست آورد و همچنان یک چهره شناخته شده و تاثیرگذار در صنعت سرگرمی کره است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های او وجود دارد.

عصر شاهزاده (2006)

سال 2006 سال ورود جدی سونگ جی هیو به دنیای سریال های کره ای بود. شروعی باشکوه و زیبا که با سریال رزگار شهزاد آغاز شد. داستان این سریال در زمان حال می گذرد، اما در دنیای سریال، کره همچنان تحت حکومت سلطنتی است. سونگ جی هیو در این سریال نقش دختری به نام مین هیو رین را بازی می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک بالرین مشهور را دارد و به همین دلیل از ازدواج با شاهزاده کره ای منصرف می شود. اما وقتی شاهزاده تصمیم می گیرد با دختر دیگری ازدواج کند، مین هیو رین پشیمان می شود و سعی می کند او را دوباره به دست آورد.

جومونگ (2006)

این سریال به ویژه برای مخاطبان ایرانی نیازی به معرفی ندارد. در واقع اکثر مخاطبان ایرانی، سانگ جی هیو را با بازی معصومانه و مثبتش در این سریال به یاد دارند. او در این سریال معروف و دیدنی در نقش خانم یی سویا همسر جومونگ بازی کرد. جومونگ در ابتدا قصد داشت با لیدی سوزانو ازدواج کند، اما زمانی که در جنگ مجروح شد و در رودخانه افتاد، ییسویا او را از مرگ نجات داد و شفا داد. در همان زمان، سوزانو نیز مجبور به ازدواج با شخص دیگری شد و به این ترتیب سرنوشت جومونگ و ییسویا به هم گره خورد. آنها بعدا صاحب پسری به نام یوری شدند که امپراتور بعدی گوگوریو شد.

فراری از چوسان (2013)

سونگ جی هیو در طول زندگی حرفه ای خود در چندین درام تاریخی ظاهر شده است یکی یکی از آنها «فرار از چوسان» است. در اینجا، او نقش یک پرستار سلطنتی به نام هونگ دا این را بازی می کند که دستیار یک پزشک سلطنتی به نام چوی وون (لی دونگ ووک) می شود. چوی وون به طور ناخواسته درگیر یک سوء قصد به ولیعهد می شود و مجبور می شود از قصر فرار کند. حالا با کمک هونگ دا این، او باید راهی برای اثبات بی گناهی خود و همچنین راهی برای درمان دختر بیمارش بیابد. این سریال با فیلمبرداری زیبا، روایت گیرا و شخصیت های جذابش شما را از ابتدا تا انتها می کشاند.

زوج اضطراری (2014)

این سریالی است که طرفداران سونگ جی هیو حتما باید تماشا کنند. داستان سریال درباره زندگی مشترک جین هی (با بازی سونگ جی هیو) و چانگ مین (با بازی چوی جین هیوک) است. آنها زمانی ازدواج می کنند که جین هی دانشجوی پزشکی است و چانگ مین در یک داروخانه کار می کند. ازدواج آنها به دلایل مختلف به تدریج سرد می شود و در نهایت طلاق می گیرند. اما چند سال بعد، به طور اتفاقی، آنها دوباره با هم در بخش اورژانس یک بیمارستان همکاری می کنند. فراز و نشیب رابطه این دو نفر و نوع ارتباط آنها بسیار جذاب و دیدنی است و با لحظات احساسی، خنده دار و شیرین خود بیننده را مجذوب خود می کند.

Listen to Love (2016)

این سریال درباره شوهری (با بازی لی سون-گیون) است که معتقد است همسرش (با بازی سونگ جی هیو) به او خیانت می کند. به همین دلیل و برای محافظت از ازدواجش، مشکل خود را با افراد ناشناس در اینترنت و شبکه های اجتماعی مطرح می کند و از آنها می پرسد که چه باید بکند. واقعیت این است که آنچه در این سریال می بینیم همیشه خوشایند نیست و گاهی اوقات می تواند ناامید کننده باشد، اما همین نکته تاثیر احساسی سریال را بیشتر می کند و بیننده را به شکل عمیق تری با داستان آن درگیر می کند.

یار وحشتناک (2018)

اگر از کمدی های عاشقانه همراه با ترسناک لذت می برید، این سریال قطعا برای شما جذاب خواهد بود. در این سریال دو شخصیت اصلی با بازی سونگ جی هیو و پارک شی هو به سرنوشت عجیبی مرتبط می شوند. به گونه ای که اگر یکی یکی از آنها خوش شانسی می آورد، دیگری بلافاصله بدشانسی می آورد. داستان زمانی جذاب‌تر می‌شود که آن‌ها شروع به همکاری برای ساخت یک سریال می‌کنند و اتفاقات مرموزی در اطرافشان رخ می‌دهد.

عشق بود (2020)

آهنگ جی هیو در “این عشق بود؟” او نقش یک مادر مجرد را بازی می کند که یک پسر 14 ساله دارد. در حالی که این سریال به مسائل و پیش داوری هایی می پردازد که والدین مجرد با آن مواجه هستند، لحن و حال و هوای کلی داستان همچنان سرگرم کننده و دلنشین است. چهار خواستگار به طور ناگهانی در زندگی No Ae Jung (با بازی Song Ji Hyo) ظاهر می شوند که هر کدام شخصیت متفاوت و جذابی دارند و سریال به تدریج نشان می دهد که در پایان چه کسی قلب No Ae Jung را به دست خواهد آورد.

رستوران جادویی (2021)

آخرین سریال سانگ جی هیو تا حدودی با سریال های دیگرش متفاوت است. در اینجا او نقش یک شخصیت مرموز را بازی می کند و واقعاً در این نقش درخشان و جذاب ظاهر می شود. این سریال فانتزی تنها هشت قسمت دارد و نه تنها از غذاهای خوشمزه لذت خواهید برد، بلکه با داستان های احساسی در مورد آرزوها، رویاها و فداکاری ها نیز روبرو خواهید شد. در اینجا سونگ جی هیو نقش جادوگری به نام جو هی را دارد که مدیریت یک رستوران را بر عهده دارد. افرادی که از زندگی ناامید هستند به این رستوران می آیند تا با خوردن یک وعده غذایی به آرزوهای خود برسند. اما آنها باید روح خود را به جادوگر بفروشند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما