به گزارش مانیبان؛ ناصر رشیدی بیان کرد: دلیل تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت استان نقل و انتقالات است چرا که به دلیل مصرف زیاد، تولید در استان جوابگو نیست.

وی با اشاره به اینکه این محصولات از دور به استان ما ارسال می شود و در حمل و نقل مشکل وجود دارد، ادامه داد: به محض اطلاع از تعطیلی پمپ بنزین ها در هر منطقه از استان، بنزین به این مناطق ارسال می شود. ایستگاه ها در اسرع وقت

سخنگوی انجمن جایگاه داران گفت: پمپ بنزین ها به طور مستمر به صورت روزانه درخواست تحویل سوپر بنزین دارند، اما کاهش شدید تولید این نوع بنزین باعث شده است که پمپ بنزین ها در بیشتر روزها با کمبود بنزین سوپر بنزین مواجه شوند. .

وی بیان کرد: این مشکل مصادف با بازگشایی مدارس بود که در آن ها هزینه بنزین دریافت می شود و از سوی دیگر بازدید از پمپ بنزین ها به دلیل شایعه بنزین افزایش یافته است.

رشیدی با بیان اینکه از روز یکشنبه این مشکل برطرف می شود، تصریح کرد: پمپ بنزین ها خالی است و کسانی که بنزین مصرف می کردند اکنون به پمپ بنزین مراجعه می کنند. به همین دلیل مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است.

وی توصیه هایی به مردم کرد و از مردم خواست نگران گرانی بنزین نباشند و افزود: چنین بحثی وجود ندارد و می توانند در طول ماه از سهمیه خود استفاده کنند. مردم باید صبور باشند و در شرایط فعلی برای حل این مشکل از گاز استفاده کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما