بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ بر اساس اظهارات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، برای مرحله سوم واریز و تسویه سود سهام تا کنون 24.5 میلیارد تومان واریز شده است.

مرحله اول و دوم سپرده سود به ترتیب در ابتدای زمستان و پایان سال گذشته انجام شد. متأسفانه از آن زمان تاکنون بیش از هفت ماه می گذرد که سهامداران عدالت انتظار دارند در مرحله سوم سود خود را دریافت کنند. فعلا خبری در این مورد نیست.

در تاریخ سهام عدالت برای اولین بار سپرده سود سه مرحله ای شد. متأسفانه پرداخت مرحله سوم سهام عدالت چند ماهی است که به تعویق افتاده است.

این در حالی است که سهامداران عدالت سود مجامع 1401 خود را به طور کامل دریافت نکرده اند و بخش قابل توجهی از مجامع 1402 شرکت ها نیز برگزار شده است و کم کم سهامداران نیز باید از مزایای این مجامع برخوردار شوند.

در صورتی که مابقی به مبلغ 24.5 میلیارد تومبی که برای پرداخت مرحله سوم و انحلال سهم سرمایه سپرده شده است اضافه شود، سود مرحله سوم و تصفیه سهم سرمایه خواهد بود. به حدود 25 میلیارد می رسد. گرفتن مپنا به تنهایی حدود 500 میلیارد توکن برای اجرای 1401 بدهی دارد که تاکنون پرداخت نشده است.

فوتبال روزانه اینستاگرام
تاریخ واریز مرحله سوم سود سرمایه در سال 1403 + مبلغ سپرده

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما