ایران خودرو : خودروهای در پارکینگ‌ منتظر مجوز شماره‌ گذاری است

در پی انتشار عکسی از پارکینگ ایران خودرو در شبکه های اجتماعی، این خودروساز افزایش عرضه خودرو را ناشی از طولانی شدن روند صدور و دریافت مجوز شماره گذاری از سوی نهادهای ذیربط عنوان کرد.

اطلاع رسانی کند آخرین ماشین به گزارش ایکوپرس، انتشار عکس هایی از پارکینگ خودروسازان در شبکه های اجتماعی متأسفانه علیرغم پیچیدگی شماره گذاری و تحویل، هجمه ای علیه آنها ایجاد می کند و شبهه احتکار را ایجاد می کند.

این در حالی است که مالک تمامی خودروهای موجود مشخص است و اسناد مالکیت آنها نیز صادر شده است و بدون شک تاخیر در شماره گذاری و تحویل خودروها باعث افزایش هزینه هایی مانند جریمه دیرکرد تحویل یا هزینه توقف پارکینگ برای ایران خواهد شد. خودرو.

از سوی دیگر خودروسازان باید مجوزهای لازم را از سازمان های ذیربط دریافت کنند و تاخیر حتی یک روزه در این فرآیند باعث انباشته شدن خودروهای موجود در پارکینگ های خودروسازان تا رسیدن به میزان تولید روزانه یعنی دو هزار نفر می شود. خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو.

در حال حاضر نهادهای مرتبط در حال رسیدگی به صدور مجوزهای لازم هستند و به زودی تمامی خودروها شماره گذاری و وارد بازار خواهند شد.

ظرفیت پارک ایران خودرو که تصویر هوایی آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، حدود 12 هزار دستگاه خودرو است که معادل تولید یک هفته این خودروساز است و با شماره گذاری به نمایندگی های مقصد منتقل می شود.

همچنین خاطرنشان می شود از دو سال گذشته و پس از الزام به فروش خودرو در سیستم یکپارچه، تمامی محصولات ایران خودرو بر اساس برنامه تولید و شناسایی متقاضیان هر یک از خودروها تولید شده است و مالکان می دانند. محصولات با قیمت های درج شده و فروش خارج از سامانه وجود ندارد، بنابراین شبهه احتکار موضوعیت ندارد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما