به گزارش بازتاب آنلاین، روزنامه جوان نوشت: صهیونیست ها و سلطنت طلبان حاضر در جلسه با به اهتزاز درآوردن پرچم های اسرائیل و پهلوی سخنان وی را تایید کردند.

رضا پهلوی، خودش یکی او یکی از مهمترین رهبران انقلابیون جمهوری اسلامی است. پس از قیام های موسوم به زنان، زندگی و آزادی در ایران در سال 1401 و کسب اعتماد به نفس کاذب و توهم براندازی جمهوری اسلامی، به تل آویو رفت تا از کمک صهیونیست ها در مقابله با جمهوری اسلامی مطمئن شود. دیدار با نتانیاهو در فضایی غیررسمی و بدون تشریفات و احترام انجام شد، هواداران وی همچنان اصرار داشتند که وی را نماینده سیاسی ملت ایران بدانند، در حالی که در خود اسرائیل با وی به طور رسمی برخورد نمی شد. حالا مردم ایران از این همه راضی هستند؟ اینکه پهلوی حساب کنند یا نه بحث دیگری است.

فرد صهیونیست حاضر در این مراسم، رضا پهلوی را «رضا شاه دوم» خطاب کرد و با دعوت از وی به روی تریبون، توهم قدرت ولیعهد ناکام را تکمیل کرد. او با لبخند و رضایت از عنوانی که صهیونیست ها به او داده اند، پشت تریبون می رود و می گوید شما اسرائیلی ها از شمال، جنوب، شرق و غرب در محاصره هستید و همه چیز را به گردن جمهوری اسلامی می اندازد: «همه کار را جمهوری اسلامی انجام داد. جمهوری ساخته شده است.»

رضا پهلوی کاملا سرمست از لقب رضاشاه دوم تلاش می کند خطر جمهوری اسلامی برای اسرائیل را به صهیونیست ها گوشزد کند تا در مخالفت با رژیم به او بپیوندند! اما نکته این است که او با این کار عملاً قدرت جمهوری اسلامی در اداره منطقه را تایید می کند و به قول خودش فضای ضدصهیونیستی را به دست ایران هدایت می کند. رضا پهلوی همچنان به دروغ گفتن حملات اسرائیل به مردم غزه و لبنان صرفا یک واکنش است و ضمن تاکید بر نقش ایران در حمایت از حزب الله و حماس می گوید: اگر شما با حماس و حزب الله می جنگید، فقط به آنها پاسخ دهید. حملات محلی.» «اگر آن را نشان دهید، مردم شما هرگز صلح نخواهند دید.» و سپس آنها را به حمله و مقابله با ایران دعوت می کند: «زمان واکنش شما باید تمام شود و به ما اعتماد کنید وقتی می گوییم جایی نباشد. برای مماشات با این رژیم (جمهوری اسلامی) وقت آن رسیده است که بگوییم بس است!
رضا پهلوی با اشاره به صهیونیست‌ها و براندازان ایرانی که در اغتشاشات پاییزی 1401 در کنار هم ایستادند، می‌گوید کنار هم ایستادن و انتشار مطالب در فضای مجازی کافی نیست و ما به یک کمپین فراتر و فراتر از راهپیمایی و فشار حداکثری نیاز داریم. بر رژیم احیا شده است.
به گفته رضا پهلوی، اسرائیل تنها دموکراسی خاورمیانه است و او در سفر سال گذشته خود به این کشور اشغالی بر این موضوع تاکید کرد، اما اشاره ای به کشتار کودکان و مردم بی گناه توسط این رژیم نکرد. او همین دموکراسی را در ایران می‌خواهد و احتمالاً انتظار دارد که دموکراسی به ایران نیز وارد شود، همان طور که اسرائیل با مردم غزه و لبنان – یعنی موشک و بمب – رفتار می‌کند. در این صورت بمب و موشک اسرائیل فقط بر سر حامیان جمهوری اسلامی و طرفداران رضا پهلوی که به توهم او اکثریت مردم ایران را تشکیل می دهند که خانه هایشان ضد موشکی است می ریزد. ضد بمب؟
استقلال در جنگ و کمک نگرفتن از بیگانگان برای پهلوی ها و دیگر براندازان شوخی است و جز با چسبیدن به دولت های غربی نمی توانند نفس بکشند پس به آن قسمت نمی پردازیم!
نکته جالب اینجاست که جایی در وسط سخنرانی رضا پهلوی سخنانش را قطع می کند و صدای جیغی از دور به گوش می رسد. مترجم سالن می گوید یکی یکی از کارگزاران نظام (جمهوری اسلامی) شعار «جمهوری اسلامی جاوید» می دهد و اعلیحضرت برای اخراج این فرد از سالن سخنرانی خود را قطع کرده و در حال اخراج است. به نظر می رسد شجاعت این فرد را باید در قلب آمریکا و در قلب جامعه صهیونیستی و سلطنت طلب ستود. هرچند اقدام او در رسانه ها دیده نشد.

31302

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :