به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی، سوالات زیادی در رابطه با نحوه توزیع، تعداد توکن های اختصاص داده شده به هر کاربر و پیش بینی قیمت آن ها مطرح شده است. در این مقاله به بررسی جزئیات توزیع توکن می پردازیم. همستر ما هزینه مبارزه را می پردازیم و قیمت احتمالی آن را پیش بینی می کنیم.

پس از پایان فصل اول بازی. همستر Combat که با استقبال چشمگیر حدود 300 میلیون کاربر مواجه شد، اکنون زمان توزیع جوایز فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: تعداد توکن ها برای هر کاربر بازی همستر مبارزه اعلام شد.

طبق اعلام تیم سازنده بازی، توزیع توکن های HMSTR برای 26 سپتامبر 2024 برنامه ریزی شده است (5 مهر 1403) برای شروع.

آنچه لازم به ذکر است این است که توزیع توکن ها به تدریج و در چند مرحله انجام خواهد شد. این بدان معناست که کاربران احتمالاً مقدار کامل توکنی را که در روز اول اختصاص داده بودند دریافت نخواهند کرد.

هر کاربر چند توکن دریافت کرد؟

تعداد توکن های اختصاص داده شده به هر کاربر بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود. عوامل اصلی در تخصیص تراشه به هر بازیکن عبارتند از:

سود یا سود در ساعت

وظایف بازی را انجام دهید

تعداد مراجع

امتیازات در بخش دستاوردها

تعداد کلیدها

کاربران می توانند با مراجعه به بخش Airdrop در منوی پایین صفحه بازی و انتخاب زبانه Token، کل مقدار توکن های دریافتی را مشاهده کنند. عدد جلوی Total $HMSTR کل توکن های اختصاص داده شده به هر کاربر را نشان می دهد.

تعداد کل توکن ها همستر چقدر هزینه دارد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور، مجموع عرضه توکن های HMSTR برابر با 100,000,000,000 (100 میلیارد) توکن است.

از این مقدار، 64,375,000,000 توکن (تقریباً 64.38 درصد از کل عرضه) در زمان فهرست شدن در گردش خواهد بود. علاوه بر این، 3,000,000,000 توکن (3٪ از کل عرضه) به بایننس لانچپول اختصاص داده شده است.

از کجا تعداد توکن ها همستر برای دیدن

کاربران می توانند با دنبال کردن مراحل زیر تعداد توکن های اختصاص داده شده به آنها را مشاهده کنند:

– وارد بازی شوید همستر مبارز شوید.

– از منوی پایین صفحه روی قسمت Airdrop کلیک کنید.

– تب Token را انتخاب کنید.

– عدد جلوی Total $HMSTR نشان دهنده کل توکن های دریافت شده است.

*لطفاً توجه داشته باشید که بخش بی ادعا تعداد توکن هایی است که از سال 5 استفاده شده است. مهر می توانید دریافت کنید و قسمت بازگشایی بعدی مقدار توکنی است که در مرحله بعدی ایردراپ قابل برداشت است.

قیمت همستر قیمت کمبت در بازار پیش از انتشار چقدر است؟

قبل از راه اندازی رسمی توکن HMSTR، بازار پیش از راه اندازی (پیش بازار) روی چندین پلتفرم از جمله Gate.io راه اندازی شد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت ها در این بازار به شرح زیر است:

حداقل قیمت 24 ساعت گذشته: 0.080 دلار

حداکثر قیمت در 24 ساعت گذشته: 0.108 دلار

آخرین قیمت معامله شده: 0.092 دلار

البته لازم به ذکر است که این قیمت ها مربوط به بازار قبل از عرضه بوده و ممکن است با قیمت نهایی در زمان عرضه رسمی متفاوت باشد.

پیش بینی قیمت همستر رزمی (HMSTR)

نکته مهم این است که اگرچه نمی توانید قیمت توکن را تغییر دهید همستر قیمت دقیق Combat را می توان در بازار پیش از عرضه به دست آورد، اما می توان با مقایسه قیمت سایر توکن های بازی تلگرام مانند Dogs و Katizen در بازار پیش از عرضه و پس از آن، به تقریب خوبی از قیمت دست یافت. فهرست کردن همستر نیز پیش بینی کرد

برای انجام این کار، بیایید نگاهی به قیمت های TokenDogs و Katizen قبل از بازار بیندازیم، درست یک روز قبل از اینکه در صرافی ها فهرست شوند.

اطلاعات قیمت سگ های توکن

قیمت توکن سگ در بازار قبل از عرضه: 0.0018 دلار

بالاترین قیمت توکن Dogz پس از فهرست شدن در صرافی ها: 0.0018 دلار

قیمت فعلی: 0.001 دلار

اطلاعات قیمت توکن Catizen

قیمت توکن Catizen در بازار پیش از عرضه: 0.8 دلار

بالاترین قیمت توکن Catizen پس از فهرست شدن در صرافی ها: 1.1 دلار

قیمت فعلی: 0.84 دلار

محاسبه قیمت همستر مبارزه

با مقایسه دو Airdrop Dogs و Katizen متوجه می‌شویم که قیمت این سکه‌ها در بازار قبل از عرضه تقریباً برابر با قیمت آنها پس از عرضه در بورس است.

البته به محض ظاهر شدن توکن مراقب باشید. همستر در حال نزدیک‌تر شدن به Combat در صرافی‌ها هستیم، قیمت آن در بازار پیش از عرضه بسیار نزدیک‌تر به قیمت واقعی آن در صرافی‌ها پس از فهرست است. از این رو، پیش بینی قیمت توکن. همستر مبارزه به این صورت است:

قیمت توکن همستر بازار پیش از جنگ: 0.092 دلار

پیش بینی قیمت همستر مبارزه بعد از عمومی شدن: 0.11 دلار

با این حساب شما 10000 توکن دارید همستر بجنگید، حدود 1100 دلار دریافت خواهید کرد.

برای محاسبه ارزش ریالی همسترهای خود می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

ارزش همستر برای هر نفر = تعداد توکن ها همستر × قیمت همستر (0.11 دلار) x قیمت (59500 دلار)

به عنوان مثال، شخصی که 10000 توکن دارد همستر رزمی دارد که با استفاده از فرمول فوق ارزش توکن های آن 65 میلیون تومان است. به طور مشابه، کسی که 1000 همستر رزمی دارد، 6 میلیون و پانصد هزار تومان خواهد داشت.

پیش بینی قیمت همستر مبارزه بر اساس ارزش کل بازار.

اگرچه قیمت همستر Combat در برخی از بازارهای قبل از راه اندازی به 0.11 دلار معامله می شود، اما با در نظر گرفتن تعداد کل 100 میلیارد توکن. همستر Combat، ارزش کل بازار آن تقریباً 11 میلیارد دلار خواهد بود که می تواند این سکه را به دوازدهمین ارز دیجیتال از نظر ارزش کل بازار، بالاتر از میم کوین شیبا تبدیل کند.

احتمال تحقق این پیش بینی اندک به نظر می رسد، اما اگر ارزش بازار را فرض کنیم همستر این سناریو در صورتی که کمبت پس از عرضه عمومی به 1 میلیارد دلار برسد محتمل تر خواهد بود.

به خصوص با توجه به اینکه ارزش کل بازار ایردراپ داگ و توکن کاتیزن به ترتیب 470 و 250 میلیون دلار است.

با توجه به آن ایردراپ همستر تعداد کاربران Combat بیشتر از AirDropDogs و Katizen است، پیش‌بینی ارزش بازار یک میلیارد دلاری منطقی به نظر می‌رسد.

با یک محاسبه ساده قیمت هر توکن همستر مبارزه در این سناریو حدود 0.01 دلار (1 سنت) خواهد بود که 10 برابر کمتر از پیش بینی قبلی است.

بنابراین، اگر منطقی به موضوع نگاه کنیم، قیمت 1 درصد را پیش‌بینی می‌کنیم همستر مبارزه، فردی که 10000 تراشه دارد. همستر بله 100 دلار یا حدود 6 میلیون تومان سود خواهید داشت. به همین ترتیب، شخصی که 1000 توکن دارد همستر بله، 10 دلار سود خواهد بود.

همچنین قیمت توکن. همستر Combat در صرافی های مختلف گسترش زیادی دارد و در برخی از صرافی ها مانند OKX و Bybit با قیمت 0.01 دلار معامله می شود که منطقی تر به نظر می رسد.

خلاصه

در آستانه توزیع توکن همستر Combat (HMSTR)، پیش‌بینی‌ها قیمت احتمالی 0.11 دلار برای هر توکن را نشان می‌دهند. با 100 میلیارد توکن در مجموع و 64.38 درصد در گردش، دارندگان 1000 توکن می توانند حداکثر ارزشی در حدود 110 دلار (6.5 میلیون تومان) داشته باشند.

توزیع از 26 سپتامبر 2024 (5 مهر) به تدریج شروع می شود. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که این پیش بینی ها درست نیست و بازار ارز دیجیتال همیشه با ریسک همراه است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :