هاشمی نسب: دوست دارم به استقلال برگردم/دلم خیلی پر است!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مهدی هاشمی نسب نامی خاص و ماندگار در تاریخ فوتبال ایران است. چهره ای که بزرگترین و خارق العاده ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران را رقم زد.

به گزارش ایرنا، حضور هاشمی نسب روی نیمکت استقلال جذاب ترین اتفاق سال گذشته برای هواداران استقلال بود. آنها دوست داشتند ادامه دهند، اما این شراکت دوام نیاورد تا اینکه او از هیاهوی فوتبال فاصله گرفت!

در عرض 48 ساعت شایعه ای در پایتخت منتشر شد مبنی بر اینکه هاشمی نسب امروز وارد ساختمان باشگاه شده و در حال مذاکره با آبی پوشان برای تجدید همکاری است.

حشمین نسب شامگاه دوشنبه در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ورزشی ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا برای بازگشت به نیمکت این تیم با استقلال مذاکره کرده است؟ گفت: نه. مذاکرات من با باشگاه استقلال و حضورم در ساختمان باشگاه استقلال شایعه است.

وی ادامه داد: ترجیح می دهم در این شرایط سکوت کنم. به هواداران استقلال قول سکوت دادم پس سکوت می کنم و چیزی نمی گویم.

سرمربی سابق استقلال افزود: حرف های زیادی برای گفتن دارم. دلم پر است، خیلی پر است، اما استقلال این روزها به آرامش نیاز دارد.

حشمین نسب درباره تمایل هواداران استقلال برای حضورش روی نیمکت استقلال گفت: من هم دوست داشتم به استقلال برگردم، می خواستم اما به چه قیمتی…!

وی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی پایتخت که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، افزود: این بازی با همه بازی ها متفاوت است و بازی خاصی است.

وی ادامه داد: استقلال تیم خیلی خوب است. به این اتفاقات اخیر نگاه نکنید. شما می توانید یک کار خوب انجام دهید. با این حال یک بار دیگر تاکید می کنم که هیچ تیمی تاکنون در دربی پیروز نشده است و برنده فقط در زمین مشخص می شود.

تیم فوتبال استقلال با پنج امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم روز چهارشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پذیرای پرسپولیس است. میزبانی بازی خارج از خانه شهرورد به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی که هم اکنون در حال تعمیر و بازسازی است به اراک داده شده است.

257 251

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما