به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ شکست اینتر در دربی دلامادونینا مقابل میلان واکنش شدید هواداران این تیم را در فضای مجازی برانگیخت. اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی در دقیقه 63 این بازی با انتقادات زیادی سه تعویض همزمان انجام داد. بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان، هاکان چالهان اوغلو و دنزل دامفریس زمین را ترک کردند و داویده فراتسی، کریستین اصلانی و متئو دارمیان جایگزین آنها شدند. پیوتر زیلینسکی و کارلوس آگوستو بعدا به جای نیکولو بارلا و الساندرو باستونی تعویض شدند اما مهدی طارمی مهاجم اینتر بازی نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، طارمی که در بازی مقابل منچسترسیتی عملکرد قابل قبولی داشت، در این بازی حساس مقابل میلان به زمین اعزام نشد که انتقاد شدید هواداران اینتر را برانگیخت. بسیاری از هواداران نراتزوری معتقد بودند که طارمی می تواند جان تازه ای به خط حمله اینتر بدهد و از تصمیم اینزاگی برای تعویض های غیرمنطقی و نادیده گرفتن طارمی به شدت ناراضی بودند. اشتباهات تاکتیکی اینزاگی در مدیریت بازی و به خصوص تعویض ها او را به هدف اصلی انتقادات تبدیل کرده است.

اینزاگی نه تنها در انتخاب زمان مناسب برای تعویض ها اشتباه کرد، بلکه تصمیم به کنار کشیدن همه هافبک ها نیز واکنش های منفی زیادی را در پی داشت. از جمله این انتقادات، فرصت ندادن به طارمی بود که شاید تاثیرگذار بود. اشتباهات عجیب اینزاگی باعث شد تا اینتر چهار سال پیش دربی حساس را باخت و هواداران به این نتیجه رسیدند که او از تجربیات قبلی خود چیزی یاد نگرفته است.

در زیر به برخی از واکنش های هواداران اینتر در شبکه اجتماعی X یا توییتر سابق نگاه می کنیم:

1. «این خطاها:
– او از نظر روحی تیم را برای دربی آماده نمی کند و از نظر تاکتیکی با دو مهاجم فریب فونسکا را می خورد.
– تعویض ها را از دست می دهد، همه بازیکنان وسط را بیرون می کشد و طارمی را روی نیمکت می نشاند.
– مثل چهار سال پیش دربی را می بازد، چیز جدیدی یاد نگرفته است؟

2. “اگر می خواهید لائوتارو حداقل کمی آماده باشد، باید او را تمرین دهید.” اما امروز لائوتارو 90 دقیقه دوام نیاورد و مرتکب اشتباهاتی شد که برای او عادی نبود.

3. با حضور طارمی در زمین، اینتر خطرناک تر به نظر می رسد. او چیزهای بیشتری نسبت به لائوتارو برای ارائه دارد.

4. اینزاگی به جای حذف لائوتارو در 20 دقیقه آخر و استفاده از طارمی، تصمیم گرفت باستونی را بیرون بیاورد و کارلوس آگوستو را بیاورد.

5. بسیاری از این ناکامی ها به خاطر مخیتاریان این اواخر یک فاجعه بوده است و زیلینسکی باید بازی کند. چرا کل خط هافبک را عوض کرد و از اصلانی استفاده کرد که فقط سرعت بازی را کم می کند در حالی که از طارمی که در حمله با او مشکل داشتیم استفاده نشد؟

6. “بازی بسیار بدی بود، هم از نظر بیرون آمدن از دفاع و هم از نظر تشخیص حملات حریف، مدیریت تعویض ها بدتر بود.” لائوتارو، پاوارد و مخیتاریان باید زودتر تعویض می شدند و بیسک و طارمی که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند باید فرصت داده می شد. 30 دقیقه بازی اصلانی و فراتسی غیرقابل قبول بود.

7. «پنجمین تغییر غیرمنتظره: کارلوس آگوستو برای باستونی. نمی دانم، اما فکر می کردم طارمی بهتر است چون تمرکز زیادی در خط مقدم وجود داشت. اما این اتفاق نیفتاد.»

8. “امشب طارمی حتی به زمین نرفت و این غیرقابل توضیح است، کل خط هافبک تعویض شد، آگوستوی بیچاره و دارمیان بیچاره وارد زمین شدند، اما هیچ تغییری در حمله ایجاد نشد.” “امشب به خاطر این مربی ترسو نمی توانم بخوابم.”

9. ما تعویض های اشتباه را می پذیریم، اشتباهات اینزاگی را می پذیریم، اما لائوتارو و پاوارد بزرگترین ناامیدی های فصل هستند. بهتر است با بیسک و طارمی بازی کنیم.

10. “شاه میداس (اینزاگی) یک بار دیگر هیچ ربطی به طارمی، بهترین بازیکن منچستر ندارد.

11. «سعی کردم این جملات را تغییر دهم». تعویض باید منطقی باشد، در غیر این صورت بهتر است چیزی را تغییر ندهید. مهاجم سوم تو طارمی است نه آرناتوویچ. او نمی تواند در یک بازی 96 دقیقه روی نیمکت بنشیند که بدترین بازی در دو سال اخیر است.

12. یک چیز دیگر: وقتی به فردی نیاز داشتیم که بتواند دیوار دفاعی حریف را بشکند، طارمی روی نیمکت می ماند: «بازیکنان حریف همگی بزرگ و قوی بودند و ما نه تنها کوچکتر، بلکه از نظر روحی هم ضعیف بودیم.» زیرا یک بازی خوب نیاز به هوش دارد.

13. به نظر من، در 20 یا 30 دقیقه آخر، با آمدن طارمی نیاز به فیزیک اولیه و تغییر خط حمله داشتیم.

14. و البته بازیکنانی مثل بیسک و طارمی نباید بعد از بازی با سیتی 90 دقیقه روی نیمکت می ماندند.

15. “میلان شایسته برد بود، اما عملکرد اینتر شرم آور بود، لائوتارو بعد از 5 بازی گلی به ثمر نرسانده است، مخیتاریان تقریباً یک بازیکن بازنشسته است و باید جایگزینی برای او پیدا کنیم.” اصلانی نباید وارد زمین می شد و طارمی هم بازی نکرد.

16. آقای 10 میلیون یورویی (لائوتارو) از زمان تمدید قرارداد به یک روح تبدیل شده است. او از ماه مارس تاکنون گلی نزده است. حضور نداشتن طارمی در زمین و حتی یک دقیقه بازی نکردن نه تنها من را شوکه کرد بلکه نشان داد اینزاگی کاملاً بی تجربه است.

17. جایگزینی مخیتاریان درست بود چون او خوب بازی نکرد، اما عجیب است که اصلانی را با کالهان اوغلو جایگزین کنیم. اما او چیزی نشان نداد چون بازیکنی بی حال است که حتی نمی تواند راه برود. در این شرایط بهتر بود چالهان اوغلو با وجود کارت زردش در زمین بماند. تعویض ها باید اینطور می شد: ژیلینسکی به جای مخیتاریان، طارمی به جای تورام، بیژک به جای پاوار، آگوستو به جای باستونی و در نهایت فراتسی به جای بارلا.

18. پایین آوردن طارمی توهین محسوب نمی شد؟

19. «درمیان را به زمین فرستاد که فایده ای نداشت. در عوض، او چوبی را برای جایگزینی مارکو که مشکل تنفسی داشت، بیرون آورد. او جایگزین تورام ضعیف نشد تا تاریم را در فرم بیاورد. 8 امتیاز در 5 بازی. آیا لازم است بیشتر توضیح دهم؟

20. این تعویض های تو بود سیمونه… چالهان اوغلو، بارلا، مخیتاریان همگی رفتند، اما اصلانی به جای آوردن طارمی وارد زمین شد یا گیج شد یا حریف را نادیده گرفت؟

21. اینزاگی همه تعویض ها را اشتباه انجام داد. فونسکا در حالی که همتای او طارمی را روی نیمکت گذاشت، هرگز از تغییر چهار جلوی خود برای کسب پیروزی دست برنداشت. من می گویم فونسکا ممکن است ضعیف تر از سیمون باشد، اما حداقل او شجاعت داشت.

22. “اینزاگی نه تنها بازیکنان اشتباهی را تعویض کرد، بلکه تعویض ها خیلی زود انجام شد و وقتی میلان گل زد، نتوانست واکنشی نشان دهد (آرناتوویچ و طارمی تعویض نشدند). و هاکان باید به بازی ادامه می داد. هر برنامه ای برای چرخش بازیکنان بود، یک امتیاز مقابل مونزا و سیتی و هیچ امتیازی مقابل میلان نمی تواند بهانه باشد.

23. «چه چیزی در ذهن اینزاگی می گذشت؟ چطور می توانست همه بازیکنان اصلی را در خط هافبک جایگزین کند، وقتی تیم نیاز به گل داشت، اصلانی را به جای طارمی به زمین فرستاد. عجیب است.

24. «واردات اصلانی برای ما خیلی گران تمام شد. این بازیکن چیزی برای ارائه ندارد. من تعجب می کنم که چرا طارمی بازی نکرده است زیرا لائوتارو اخیراً وحشتناک بوده است.

25. او باستونی را بیرون آورد و کارلوس آگوستو را به جای پایین آوردن طارمی آورد.

258 258

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :