به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از محبوب ترین روش های سنتی برای راهنمایی و پاسخ به سؤالات زندگی است. بسیاری از مردم در مراسم خاصی به دعای حافظ می پردازند و طالع او را دریافت می کنند تا از اشعار او الهام بگیرند. فال حافظ به عنوان یک سنت فرهنگی غنی در بین ایرانیان همواره مورد توجه و توجه بوده است.

طالع بینی تولد فروردین

هر چه باشد به شما کمک خواهم کرد

در رایحه دلنشینش نفس خواهم کشید

هر آبرویی که به دست آورده ام از علم و دین است

من زمین او را نقاشی خواهم کرد

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که باید عجله کنید. روزهایت را بیهوده تلف می کنی. باعث می شود علم و دین را فراموش کنید. عهد و پیمانی را که در دوران باستان با خود و با خدا بسته بودی به خاطر بیاور. در مسیر عشق آرامش خاطر را پیدا کنید، بدون عشق زندگی شما به هدر می رود.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

یک جنگ در کمین قلب من است

خراش دهید و لبخند بزنید تیر و به من تعظیم بده

در بیگانگی و جدایی و غم پیر شدم

ساغر روی زمین جوانی تازه به سراغم می آید

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، شما بر سر دوراهی قرار دارید و نمی دانید کدام مسیر را انتخاب کنید. تو تنها و غمگینی احساس پیری می کنی چون همه چیز را از خودت بریده ای، حتی خوشبختی را، اما می دانی که سرنوشتت چه خواهد شد. بگذار غم به دوستت برسد.

طالع بینی تولد خرداد

این را گوش کنید تا خود را از غم نجات دهید

به خونخوار غذا ندهید

شما در نهایت یک گلدان گران قیمت خواهید داشت

حالا به سبو فکر کنید که پر از باد خواهد شد

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که اگر دنبال چیزی که متعلق به شما نیست بروید زندگی شما تبدیل به حمام خون می شود. وقتی خاک شدیم، باید روزهایمان را به بهترین شکل زندگی کنیم و زندگیمان را بیهوده هدر ندهیم. به نصیحت گوش کن و از غم و اندوه نجات پیدا کن.

طالع بینی تولد تیر

به روح دوستت که آن غم تو را نمی پوشاند

اگر به لطف اعتماد دارید، آن را عملی کنید

بین عاشق و عاشق تفاوت زیادی وجود دارد

باید ناز باشی

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز نشان دهنده این است که روزهای خوشی خواهید داشت. برای این زمان زیبا بیشتر خدا را عبادت کنید. هر چه بیشتر با خدا باشید، زودتر از غم و اندوه خلاص می شوید. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را بسیار پرستش کنید. از صحبت با افراد غریبه خودداری کنید. امیدوارم نیاز شما را برآورده کند.

طالع بینی تولد مرداد

من از طرفداران تو هستم جانا و می دانم که تو آن را می دانی

که هم نادیده می گیری و هم نانوشته می خوانی

متهم بین عاشق و معشوق چه می یابد؟

چشم نابینا رازهای پنهان را نمی بیند

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، باید بدانید که تا زمانی که گرفتار مشکلات و گرفتاری ها نشوید، نمی توانید قدر سلامتی و راحتی را بدانید. مهربان باش و دست از بد اخلاقی برداری.

طالع بینی تولد شهریور

گل ها با لب ها و صدها هزار لبخند به باغ آمدند

در گوشه ای بوی کریمی گویا را حس کرد

دومانیگار در دنیای رندی از هم پاشید

نام نیک هم باید پاره شود

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور حوت عزیز از فقر و نداری خود خجالت نکشید، خیر شما سرمایه شماست. ابرهای لطف و رحمت بر تو خواهد آمد، نجات خواهی یافت و دلت بلند خواهد شد. از هیچ چیز نترسید، زیرا کسی که راه راست را طی می کند ترسی در دل ندارد. خداوند عادل و عاقل است. او شما را فراموش نکرده و دارد به شما لطف می کند.

طالع بینی تولد مهر

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد گاهی اوقات در زندگی سهل انگاری کنید و ناآگاهانه کارهای نادرست و گاهی ظالمانه انجام دهید، از خدا بخواهید که شما را ببخشد و سعی کنید خود را کنترل کنید.

طالع بینی تولد آبان

من توبه نمیکنم رندی

حتی اگر با فرار و قرنطینه کردن به من صدمه بزنی

بیا صبح روشن دل خدا

شب هجری را به اندازه کافی تاریک می بینم

طالع بینی امروز شما آبان حوت عزیز، این نشان می دهد که زمان هجران فرا رسیده است و طلوع فجر فرا رسیده است. شب تاریک تمام شد و حالا نوبت توست که به قولت عمل کنی. نگران باشید که همه چیز دوباره به هم بریزد و شما بی دوست بمانید. دیگه طاقت هجرت رو نداری

طالع بینی تولد آذر

خسته شوندگان را صدا کنند و تقویت کنند نبود

اگه دیوونه بشی میمیری نبود

ما تو را تنبیه نکردیم و خودت را دوست نداشتی

در دین فرقه پروردگار چیست؟ نبود

آذر ماهی عزیز، نیتی که امروز کردی، تعبیر حافظ را دارد که یکی از تو کمک می خواهد، دریغ مکن و اگر می توانی کمکش کن، نیکوکاری بهترین کار است. دلت را پاک کن، از ریا و نیرنگ دوری کن تا خداوند پشت و پناه تو باشد.

فال برای متولدین دی

دنیا دنیا را نمی خواهد

کسی که این حق را ندارد، این حق را ندارد

وضعیت گنگ قارون تا ابد باقی خواهد ماند

هیچ طلایی در دل فرخوان پنهان نیست

طالع بینی امروز شما دی ماهی های عزیز می گوید پولدار نباش و مردم را آزار نده. به زندگی و لذت های آن فکر کنید، آنقدر برای شادی و آسایش تلاش کنید که بیشتر ثروت ها بیهوده شود و گنج کارون به مرور زمان از بین برود.

طالع بینی تولد بهمن

من از نبودنت گلایه ندارم

تا زمانی که ناپدید شوی نبود لذت وجود

اگر دیگران از تجمل خوشحال و راضی باشند

باعث ناراحتی ما شد

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی عزیز به شادی و بی غم تعبیر می شود. تا زمانی که از خود فاصله نگیرید نمی توانید به ارتباط برسید و تا رنج نکشید نمی توانید به شادی برسید، پس از عبادت دست نکشید. امیدوارم ثواب صبر شما را گرفته باشد. از نوری که در میان تاریکی بر شما می تابد شکایت نکنید.

طالع بینی تولد اسفند

من طاقت قدت را ندارم

درخت به سلیقه من نمی خورد

به جز دلارهای دوستمان

هیچ راه دیگری کار نمی کند

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز می گوید شما بسیار بی قرار و بی حوصله هستید و همه چیز را گم شده می بینید. فکر می کنید رسیدن به اهدافتان غیرممکن است. شما هم دعا می کنید اما نتیجه نمی گیرید. مطمئن باشید آنقدر زندگی خواهید کرد که به تمام رویاهای خود برسید. دلتان را به خدا بسپارید و امیدوار باشید که در آینده نزدیک به هدفتان برسید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :