مستند «آخرین کوسه نهنگ» ساخته رامتین بالف در بخش مسابقه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی طبیعت و سفر آلمان قرار گرفت.

مستند «آخرین کوسه نهنگ» به کارگردانی رامتین بالف به بخش مسابقه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی طبیعت (طبیعت و سفر) آلمان راه یافت.

این جشنواره از 27 نوامبر تا 1 دسامبر (7 تا 11 دسامبر) برگزار می شود. آذر ماه) در ویسبادن اتفاق می افتد. این مستند قبلاً در بخش مسابقه جشنواره نمایش گسترده بریتانیا شرکت کرده بود.

مستند «آخرین کوسه نهنگ» برنده جایزه بهترین موسیقی و بهترین فیلمبرداری از هفدهمین جشنواره فیلم مستند سینما-غکریت شد. وی همچنین دارای دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است.

“آخرین کوسه نهنگ” داستان کوسه نهنگی را روایت می کند که در دریا برای جفت روح و عشق خود جستجو می کند.

عوامل این مستند 75 دقیقه ای تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: رامتین بلوف، تصویربردار: رشاد بلوف و رامتین بلوف، تدوین و صداگذاری: رشاد بلوف، تحقیق و پژوهش: رامتین بالف و رشاد بلوف، موسیقی: اکبر ابراهیمی، دستیار دوربین : کوشیار یزدانی، دستیار تولید: معصومه شهریاری، دستیار تدوین: سبیکه رحیمی، مدیر هماهنگی تولید: عباس مطاف، گوینده: رامتین بالف، محصول مشترک مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن و کارگاه فیلم برادران بالف .

حضور «گیسو» در جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی زنان آمریکا

فیلمنامه انیمیشن «گیسو» ساخته عاطفه صالحی و سعید قاسمی به رقابت فیلمنامه نهمین جشنواره فیلم زنان آمریکا راه یافت.

فیلمنامه انیمیشن «گیسو» به نویسندگی عاطفه صالحی و سعید قاسمی در ادامه حضور جهانی خود به رقابت فیلمنامه نهمین دوره جشنواره فیلم زنان Imagine This در آمریکا راه یافت.
این فیلمنامه در بخش فیلمنامه کوتاه به نیمه نهایی رسید.

تصور کنید این جشنواره بین المللی فیلم زنان (ITWIFF) متعهد به توانمندسازی و توانمندسازی فیلمسازان زن مستقل و نوظهور در سراسر جهان است. این جشنواره جشن پرشور تنوع است که فعالانه از فرصت های برابر برای زنان، زنان رنگین پوست و اقلیت ها دفاع می کند. این جشنواره بستر مهمی را برای زنان فراهم می کند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و محیطی را ایجاد می کند که در آن ابراز خلاقیت تشویق می شود. با هدف ایجاد یک پلتفرم قوی، ITWIFF قصد دارد جامعه ای بسازد که نه تنها صداهای متنوع زنان در صنعت فیلم را بشناسد، بلکه از آنها نیز حمایت کند.

نهمین جشنواره فیلم آمریکایی Imagine This Women’s 29 شهریور تا 8 اکتبر از 19 تا 29 سپتامبر در نیویورک برگزار می شود.

عاطفه صالحی تاکنون چهار فیلم کوتاه ساخته و چندین فیلمنامه کوتاه نوشته است. وی همچنین برای فیلم کوتاه «شیحه» به همراه نفیسه زارع برنده جایزه بهترین فیلمنامه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد. سعید قاسمی با ساخت فیلم کوتاه و نمایش آن در جشنواره های بین المللی و نوشتن چند فیلمنامه کوتاه خود را برای ساخت دومین فیلم سینمایی خود آماده می کند.

در مورد فیلم‌های کوتاه از «کوسه نهنگ آخر»، «بیا آشتی کنیم» تا «گیسو» در جشنواره‌های خارجی چطور؟

“بیایید آشتی کنیم” به جشنواره StopTrik لهستان می آید

فیلم انیمیشن بیایید آشتی کنیم، محصول مرکز انیمیشن Sore، جدیدترین حضور بین المللی خود را در چهاردهمین جشنواره فیلم انیمیشن StopTrik در اسلوونی/لهستان انجام داد.

انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبدالله علیمراد و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی سوره در بخش رقابتی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن StopTrik در اسلوونی/لهستان پذیرفته شد و با حدود 130 فیلم پذیرفته شده رقابت خواهد کرد.

بنابراین، این دوره از جشنواره در شهر ماریبور (اسلوونی) از 25 تا 29 سپتامبر مطابق با 4 تا 8 سپتامبر است. مهر و همچنین در شهر لودز (لهستان) از تاریخ 5 تا 8 دسامبر برابر با 15 تا 18 آذر برگزار خواهد شد

چهاردهمین دوره جشنواره StopTrik که هدف آن برانگیختن مخاطبان به تفکر در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، با هدف تحریک شرکت کنندگان به تفکر عمیق در مورد آینده انسان و ادغام او با فناوری های جدید از طریق تخیل استفاده از سه رویکرد متفاوت است. ، دنیایی را بررسی می کند که در آن انسان و فناوری در هم تنیده شده اند.

علاوه بر این، در این مرحله از جشنواره همبستگی با مردم فلسطین که دهه‌ها در اشغال رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و موضوعات دیگری از جمله تبادل اطلاعات در مورد وضعیت انیمیشن‌های فلسطینی که منعکس‌کننده آسیب‌ها و فجایع هستند، اعلام شد. مردم این کشور و راه های حمایت از فیلمسازان فلسطینی در حال بررسی است

پخش بین المللی انیمیشن بیایید آشتی کنیم بر عهده مرکز بین المللی سوره است

5757

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما