با شروع فصل پاییز، چیدمان سینماها دستخوش تغییراتی می شود و فیلم هایی به نمایش در می آیند که معادلات باکس آفیس را تغییر می دهند. «زودپاز»، «هفتاد سی»، «صبحانه با زرافه ها» و احتمالا «ربکش بازی» تاثیر زیادی در جدول فروش سالانه خواهند داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، با آغاز پاییز و آغاز ماه. مهر فصل جدید فیلم فرا رسید. چندین فیلم از هفته اول اکتبر در سینماها اکران خواهند شد. بیشتر فیلم ها کمدی و برخی از آنها آثاری هستند که مردم و منتقدان مدت ها منتظر اکران آنها بودند. با نگاهی به فیلم های آماده اکران، به نکات مهمی خواهیم رسید.

فیلم های کمدی | زودپر / هفتاد و سی / صبحانه با زرافه ها

بمب های باکس آفیس احتمالا در اوایل پاییز منفجر می شوند. دو فیلم کمدی «زودپاز» و «هفتاد سی» در روزهای اول مهر آنها فرافکنی خود را و از ابتدا آغاز می کنند آبان این ماه کمدی جنجالی «صبحانه با زرافه ها» اکران می شود.

نوید محمدزاده و محسن تنابنده در نمایی از فیلم زودپز

زودپز | «زودپاز» پنجمین ساخته بازتاب آنلاین است یکی یکی از امیدهای باکس آفیس امسال است. فیلمی که تهیه کننده و تیمش امیدوارند رکوردش را بشکنند. در این فیلم کمدی که داستان آن در بمباران تهران در دهه 60 روایت می شود، نوید محمدزاده و محسن تنابنده برای اولین بار در یک فیلم با هم بازی می کنند. این فیلم از 20 مهرماه اکران سراسری خود را در «فیلیمیران» آغاز می کند. محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری و … بازیگران این فیلم کمدی هستند.

همزمان با پاییز فیلم های مهمی از جمله
بهرام افشاری در نمایی از فیلم هفتادسی

هفتاد و سی | «هفتاد سی» اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری است، دیگر فیلمی که در پاییز و احتمالا همزمان با «زودپاز» یعنی از چهارشنبه یازدهم اکران می شود. مهر این ماه اولین نمایش خود را آغاز می کند. البته این احتمال وجود دارد که اکران این فیلم به مدت یک هفته به تعویق بیفتد و از چهارشنبه 27 مهرماه در گروه اصلی پردیس «مگا مال» اکران شود. فیلم بهرام افشاری یک کمدی سیاه است که هوتن شکیبا، الهه حصاری و صدف اسپه آبادی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند. «هفتاد سی» به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و پخش آن بر عهده «امریان فیلم» است.

همزمان با پاییز فیلم های مهمی از جمله
هادی حجازی فر در نمایی از فیلم “صبحانه با زرفه”

صبحانه با زرافه ها | «صبحانه با زرافه ها» ساخته سروش صحت است که 2 اکران می شود. آبان فیلم را از طریق توزیع مناسب در سینماها اکران کنید. این فیلم در جشنواره سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت و حتی شایعه شد که می تواند یکی از مدعیان اسکار باشد. «صبحانه با زرافه ها» درباره گروهی از مردان است که در شب عروسی دوستشان با چالشی عجیب روبرو می شوند. بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، بیژن بنفسه خواه و هادی حجازی فر بازیگران این فیلم هستند. «صبحانه با زرافه ها» دومین ساخته سروش صحت پس از «با دنیا با من برقص» است که امید زیادی به فروش و شکستن رکود دارد.

فیلم های اجتماعی | استاد / آخرین برف / بازی را تمام کنید

سینماها در اولین روزهای پاییز میزبان یک فیلم اجتماعی حساس به نام «ستاد» هستند و سپس فیلم های «آخرین برف» و «بازی را بکش» به چرخه اکران اضافه می شود.

همزمان با پاییز فیلم های مهمی از جمله
سجاد بابایی و حسن معجونی در نمایی از فیلم استاد

معلم | فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی پخش شد.بهمن سبز» رهبر گروه پردیس مگامال 4 نفره است مهر آزاد خواهد شد. این فیلم درباره معلم نقاشی است که به شاگردش تجاوز می کند. محمدحسین مهدویان نیز به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور دارد. بازیگران «استاد» حسن مججونی، سجاد بابایی و حدیده حسینی نژاد هستند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال 1401 دیده شد.

همزمان با پاییز فیلم های مهمی از جمله
امین حیایی در نمایی از فیلم «آخرین برف»

آخرین برف | فیلم سینمایی «آخرین برف» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی دیگر فیلم اجتماعی است که مهرماه اکران می شود. این فیلم که اولین بار در جشنواره چهل به نمایش درآمد، سه سال بعد اکران می شود. مهر ماه روی صفحه ظاهر می شود. پخش این فیلم به عهده «خانه فیلم» و سرپرستی آن بر عهده پردیس ملت است. در فیلم «آخرین برف» امین حیایی نقش اصلی را ایفا می کند که برای این اثر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و لادن مستوفی و ​​سید مجید صالحی دیگر نقش های اصلی فیلم را بازی می کنند.

همزمان با پاییز فیلم های مهمی از جمله
محسن کیایی در نمایی از فیلم «بازی را بکش»

بازی را بکش | یکی دیگر از جلوه های اجتماعی اکران پاییزی «بازی را بکش» است. فیلم سینمایی «بازی را بکش» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با پخش فیلم شعیشه به کارگردانی پردیس ملت از 2. آبان به صفحه نمایش خواهد آمد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و محسن کیایی و هدی زین العابدین بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم بر اساس یک موضوع داغ روز ساخته شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :