پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام و نام خانوادگی: امیرحسین صدیق

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون.
تولد: 8 آبان 1351
نیشابور
والدین: علی صدیق و زهرا دهسنگی
محل زندگی: روستای کمرد
ملیت: ایرانی

بیوگرافی امیرحسین صدیق
امیرحسین صدیق (زاده ۸ آبان 1351 در نیشابور) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. امیرحسین در 7 سالگی پدرش علی صدیق را در سانحه رانندگی از دست داد مهر 1358 قطعه).

امیرحسین صدیق دارای مدرک دیپلم بازیگری از دانشکده سینما و هنر، ادبیات و صدا و سیما است. او فعالیت خود را در تئاتر از اوایل دهه 70 آغاز کرد و سپس در سال 1371 با فیلم قایفله جلوی دوربین رفت و در اولین تجربه تلویزیونی خود با مجموعه داستان های تا به تا معروف به زی زی گولو به شهرت رسید. ، در نقش آقای پدر. که باعث شد به بازیگری ادامه دهد.

امیرحسین صدیق بیوگرافی امیرحسین صدیق عکس های امیرحسین صدیق

اثر امیرحسین صدیق روی زی زی گولو

زندگی روستایی امیرحسین صدیق به قول خودش.
در 30 سالگی تصمیم گرفتم که وقتی 40 ساله شدم دیگر در تهران زندگی نکنم و خوشبختانه قبل از 40 سالگی موفق به برآورده شدن این آرزو شدم و با تمام مشکلاتی که پیش امدم حدود 7 سال در روستای کمرد ساکن شدم. سال‌ها پیش یک باغ قدیمی در کمرد خریدم و شروع به ساختن خانه‌ام در باغ کردم، البته از زمانی که اولین اتاق ساخته شد به اینجا نقل مکان کردم. (روستای کمرود واقع در بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس استان تهران)

امیرحسین صدیق بیوگرافی امیرحسین صدیق عکس های امیرحسین صدیق

عکس امیرحسین صدیقه و مادرش

ازدواج امیرحسین صدیقه

امیرحسین صدیقه در 46 سالگی با باران خوش 30 ساله ازدواج کرد.

امیرحسین صدیق بیوگرافی امیرحسین صدیق عکس امیرحسین صدیق امیرحسین صدیق و همسرش

جدایی امیرحسین صدیق از همسرش

باران خوش اندم که در سال 1396 با امیرحسین صدیق ازدواج کرد. شهریور ۱۴۰۲ با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پایان زندگی خود با این بازیگر سرشناس خبر داد. باران خوش اندام در این ویدئو توضیح داد که او و امیرحسین صدیق بیش از یک سال است که از هم جدا شده اند. وی همچنین از مهاجرت و ازدواج جدید خود خبر داد. او همچنین در استوری اینستاگرام از تغییر نام خود به «ناها خوش اندم» خبر داد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :