آشنایی با کامیون های برقی جدید BrightDrop جنرال موتورز

پس از انتقال کامیون‌های برایت دراپ به برند شورلت، جنرال موتورز به تازگی تأیید کرده است که مدل‌های جدید شورلت برایت دراپ 400 و 600 مدل 2025 در مکزیک عرضه خواهند شد.

بر اساس آخرین گزارش خودرو، زیرمجموعه مکزیکی این خودروساز تایید کرده است که ورود مدل های جدید شوروی برایت دراپ 400 و 600 مدل 2025 در بازار داخلی این کشور لاتین، جایی که وانت های BrightDrop برای اولین بار در اوایل آگوست معرفی شدند، رخ خواهد داد. . 2023. این تاییدیه در مکزیک بخشی از حرکت استراتژیک جدید جنرال موتورز برای گسترش دسترسی و دسترسی به کامیون های تمام برقی BrightDrop در آمریکای شمالی و احتمالاً سایر مناطق است.

کامیون BrightDrop
آشنایی با کامیون های برقی جدید BrightDrop جنرال موتورز

آدریان انسیسو، مدیر وسایل نقلیه الکتریکی در جنرال موتورز، گفت: «شورولت برایت دراپ 400 و 600 گزینه‌ای برای مشتریان ما برای بهبود عملکرد تجاری، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و بهینه‌سازی خدمات عملیاتی یا تحویل آن‌ها هستند. وی افزود: وانت‌های برقی ما فناوری و ویژگی‌های ایمنی و همچنین طراحی کاربردی را ارائه می‌کنند که از عوامل متمایزکننده مهم در بخش خودروهای تجاری هستند.

جنرال موتورز مکزیک اعلام کرد که مدل‌های جدید شورلت برایت دراپ 400 و 600 مدل 2025 در این کشور تحت یک مدل تجاری ناوگان به فروش می‌رسد که در ابتدا تنها شامل سه نمایندگی منتخب برند Bowtie می‌شود: شورولت آنگار آزکاپوتزالکو در مکزیکو سیتی، شورولت ریورو لیندا ویو در مونتری و شورولت Milenio Motors در گوادالاخارا. این نمایندگی ها نیز مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را بر عهده خواهند داشت.

کابین برقی BrightDrop
آشنایی با کامیون های برقی جدید BrightDrop جنرال موتورز

مدل‌های جدید 2025 Chevy BrightDrop 400 و 600 به طور انحصاری در کارخانه مونتاژ GM CAMI در Ingersoll، کانادا ساخته شده‌اند و مسافتی ترکیبی تا 272 مایل یا 437 کیلومتر را با یک بار شارژ بسته باتری Ultium و سیستم‌های ایمنی پیشرفته ارائه می‌دهند. این وانت های برقی مجهز به درهای جلو کشویی، درهای عقب پرده دار و دسترسی بار از طریق کابین هستند.

این شرکت به تازگی تایید کرده است که مدل‌های جدید شوری برایت دراپ 400 و 600 مدل 2025 به طور رسمی در سه ماهه اول سال آینده میلادی در مکزیک به فروش خواهند رسید. تمامی جزئیات و پیکربندی های خاص این مدل ها برای بازار مکزیک نزدیک به تاریخ عرضه اعلام خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :