حضور رفعتی در ورزشگاه تختی دانکجی برای ما باورنکردنی بود!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ نیما سهیلی داماد شادروان مرتضی خائفی در گفت وگو با تسنیم، درباره روند اخیر پیگیری درگذشت این مداح فقید قایقرانی اظهار داشت: در چند روز اخیر درگیر برگزاری مراسم بودیم. اما ما به زودی شکایتی را با “برای این شکایت با وکلای باشگاه قایقرانی و سایر وکلای خود مشورت کرده ایم.” قطعا از برگزارکنندگان و برخی افراد به صورت جداگانه در دادگاه شکایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات باشگاه قایقرانی پس از درگذشت شادوران خائفی گفت: آنها تا این لحظه از ما حمایت کردند و گفتند اگر کمک بخواهیم دریغ نمی کنند.

* انصراف کافی نیست، با آن برخورد قانونی خواهیم کرد
مرتضی خائفی داماد خانواده شادروان توضیح داد: علاوه بر مراجع قضایی شنیده ایم که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز پرونده تشکیل شده است. همچنین جلساتی با حضور مدیر ایفمارک، کمیته انضباطی و … برگزار شد، اما در مورد محرومیت افراد بحث شد، البته محرومیت برای ما کافی نیست. حتما در دادگاه رسیدگی می کنیم.

*اعضای فدراسیون حتی برای حضور در مراسم نیامدند
سهیلی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون از سوی کمیته انضباطی یا اخلاقی فدراسیون فوتبال درخواست شنیدن اظهارات یا ارائه پرونده شده است، پاسخ داد: خیر. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال هم برای آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان در مراسم حاضر نشدند. این کمترین کاری بود که فدراسیون از نظر اخلاقی می توانست انجام دهد. 10 روز از این مرگ می گذرد و هنوز حکم اولیه صادر نشده یا حداقل چیزی ندیده ایم!

* رفعتی باید به طور موقت از هرگونه فعالیت محروم شود
وی در خصوص همراهی داود رفعتی با احمد دنیامالی وزیر ورزش در بازدید امروز از ورزشگاه تختی اذعان داشت: 10 روز از این فاجعه بزرگ می گذرد اما وی وزیر ورزش را همراهی می کند. بهتر بود حداقل به شهر انزلی، هواداران ملوان و بستگان شادروان خائفی احترام می گذاشتند، تمام فعالیت های فوتبالی آقای رفعتی تا اطلاع ثانوی لغو می شد. لااقل اگر قصور نمی کرد و حکم اصلی نقض می شد، رسیدگی می کردند، اما حذف از نظارت اما حضور به عنوان دبیر کارگروه در کنار برجسته ترین چهره ورزشی کشور توهین است. .

* رفعتی را دانکجی وزیر ورزش همراهی می کرد
داماد خانواده شادروان خائفی تصریح کرد: همراهی آقای رفعتی با وزیر ورزش در حالی که پرونده همچنان در جریان است، ظلم به مردم انزلی، هواداران ملوان و خانواده شادروان خائفی است یکی از عزیزان قطعا افراد یک خانواده مهم هستند و این رفتارها باعث آسیب بیشتر به خانواده بازمانده می شود.

258 258

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :