وام 40 میلیون تومانی بانک آبی با نرخ سود 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماهه به صورت کاملا اینترنتی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، تا سقف 40 میلیون تومان وام بدون وثیقه می دهد. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر وام 40 میلیون تومانی بانک آبی را در زیر مشاهده می کنید.

متقاضیان وام فوری بلوبانک می توانند در مرحله اول این مسیر وام بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. میزان این وام بر اساس میانگین قبض سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در مرحله بعد بسته به رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و حجم تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و مهمتر از همه قضاوت خوب آنها در بازپرداخت وام ها مشخص می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

نرخ سود وام بانک آبی 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماه است. اما متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، مدت وام را انتخاب کنند.

با احتساب سود 20 درصدی و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی از بانک آبی باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می رسد.

وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه برای داروخانه هایی در نظر گرفته شده است که کارتخوان یا درگاه پرداخت از این بانک دارند. شرایط و ضوابط بیشتر وام های دارویی در این گزارش مورد بحث قرار گرفته است.

داروخانه هایی در سراسر کشور که دارای کارتخوان بانک رفاه کارگر یا درگاه پرداخت متصل به این بانک هستند، می توانند در طرح تسهیلات دارویی تا سقف چهار میلیارد تومان از بانک رفاه کارگر وام دریافت کنند. این داروخانه ها برای کسب این فرصت باید پروانه کسب خود را ارائه کنند که مدارک آن نیز برای تامین این وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران مورد استفاده قرار می گیرد.

در زیر می توانید جزئیات بیشتر در مورد این طرح راه اندازی را بخوانید.

شرایط اخذ وام 4 میلیارد تومانی از بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه کارکاران نرخ سود وام طرح دارویی را 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت را 60 ماه تعیین کرده است. همچنین داروخانه های واجد شرایط می توانند تا پنج برابر حداکثر چهار میلیارد تومان از این وام بهره مند شوند. مبلغ وام دریافتی هر داروخانه بر اساس میانگین حساب آنها تعیین می شود. بنابراین آنها می توانند تا هفت برابر میانگین مبلغ حساب خود مزایایی دریافت کنند. برای داروخانه های برتر، این مقدار البته 7.5 برابر بیشتر است.

اقساط وام طرح دارویی چقدر است؟

داروخانه هایی که موفق به دریافت وام چهار میلیاردی فارماپلان با سود 23 درصد و بازپرداخت 60 ماهه می شوند، باید ماهانه 112 میلیون و 761 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب کل مبلغ بازپرداخت وام گیرنده به بانک با احتساب اصل وام و سود آن در زمان سررسید به 6 میلیارد و 765 میلیون تومان می رسد.

شرایط وام مستمری بگیران بانک رفاه چیست؟

وام بازنشستگی بانک رفاه برای افرادی است که مستمری خود را از طریق این بانک دریافت می کنند. نرخ سود 2 تا 17 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه است.

بانک رفاه کارگران در طرح رفاه فردا به مستمری بگیرانی که تا هشت برابر و به طور میانگین به حساب خود از طریق این بانک مستمری خود را برداشت کنند، تسهیلات با نرخ سود 2 تا 17 درصد و حداکثر بازپرداخت 60 ماهه ارائه می کند. ضمناً بستگان درجه یک این افراد اعم از پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان نیز می توانند این وام را دریافت کنند.

جزئیات نحوه دریافت وام رفاه فردا از بانک رفاه کارکاران

متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا باید در شعب بانک رفاه ثبت نام کرده و مدارک خود را ارائه دهند. این طرح شامل رضایت برای برداشت مبلغی از حقوق متقاضی از طریق بانک یا سایر حساب ها می باشد که در صورت ثبت نام باید تکمیل و به بانک ارائه شود. بانک رفاه نیز ماهانه سود سپرده وام گیرنده را پرداخت می کند.

بررسی شرایط وام مستمری بگیران بانک رفاه

در صورتی که افراد واجد شرایط وجوه خود را در قالب سپرده های سرمایه گذاری بلندمدت سرمایه گذاری کنند، می توانند سه، شش یا هشت برابر متوسط ​​حساب وام با نرخ سود دو درصد و بازپرداخت 60 ماهه تسهیلات دریافت کنند. اما اگر این وجوه به حساب قرض الحسنه واریز شود، مبلغ وام دو تا هشت برابر میانگین حساب، نرخ سود بین دو تا 17 درصد و مدت بازپرداخت 48 ماه است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :