طرح ویژه کوشا خودرو برای جانبازان

شرکت کوشا خودرو به عنوان واردکننده انواع محصولات سامانه جانبازان طرح ویژه ای را برای این افراد در نظر گرفته است.

به گزارش آخرین پایگاه خبری خودرو، شرکت کوشا خودرو اطلاعیه جدیدی در خصوص واردات خودروهای ویژه جانبازان صادر کرد. کوشا خودرو در این اطلاعیه طرح ویژه ای برای جانبازان در نظر گرفته است.
کوشا خودرو اعلام کرده است علاوه بر ارائه خدمات ویژه به ایثارگران در زمینه واردات انواع خودرو و تجلیل از این عزیزان، درصد حق الزحمه کارگری را از 15 درصد به 10 درصد کاهش می دهد که این کاهش شامل همه می شود. برندهای مجاز وارداتی
همچنین پس از سوالات مکرر در خصوص مدارک مورد نیاز برای سفارش خودرو مدارک به شرح زیر اعلام شد:

– اصل کارت جانبازی
– اصل کارت ملی
– اصل شناسنامه
– گواهی سخا
– ورق

گفتنی است شرکت کوشا خودرو در روزهای گذشته اعلام کرده بود که در حال ایجاد ساختاری برای ارائه خدمات جدید به جانبازان عزیز متقاضی خرید خودروهای وارداتی است.
بر اساس اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت کوشا خودرو، این شرکت در نظر دارد مرکزی مستقل ایجاد کند تا این مجموعه به درخواست متقاضیان، کلیه خودروهای وارداتی را از سامانه ایثارگران خریداری کند.
به این ترتیب پیشکسوتان می توانند با مراجعه به این مرکز در انتخاب خودرو از سامانه مذکور «نکات» دریافت کرده و سپس نسبت به خرید خودروی مورد نظر با کوشا خودرو اقدام کنند.
شایان ذکر است که این امکان محدود به محصولات کیا موتورز نخواهد بود و کوشا خودرو امکان فروش «تمام مدل‌های خودرو» از «تمام برندها» را تنها به شرط عرضه در «سامانه خودروهای وارداتی ویژه» ارائه می‌کند. جانبازان» جهت ارائه فرم مستقیم و بدون واسطه به متقاضیان.
این فرآیند شامل «خرید خودرو»، «انتقال خودرو به داخل کشور» و تحویل خودرو است که به طور کامل توسط کوشا خودرو انجام خواهد شد.
روابط عمومی کوشا خودرو همچنین اشاره کرد که با برقراری ارتباط و زیرساخت با سایر ارائه دهندگان سامانه می تواند به مشتریان در دریافت خدمات پس از فروش این خودروها کمک کند.
کوشا خودرو با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه واردات خودرو به عنوان عضوی رسمی و فعال در انجمن واردکنندگان خودرو کشور و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اصل کیا در سراسر کشور توانسته است رکورد قابل قبول در بازار ایران واحد پشتیبانی مشتریان کوشا خودرو با شماره تلفن 02149970000 آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم می باشد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :